Premierno v Sloveniji: Novi Mercedes-Benz GLE

Novi Mercedes-Benz GLE je dinamičen in udobnejši na cesti obenem, tuj mu ni niti neutrjen teren. Notranjost je še prostornejša, medtem ko je druga vrsta sedežev opcijsko tudi električno nastavljiva, na željo je na voljo tudi tretja vrsta sedežev. Cena? Od 67 tisoč evrov dalje.

Premierno v Sloveniji: Novi Mercedes-Benz GLE
Novi GLE se lahko pohvali tudi s številnimi inovacijami. Kot prvi na svetu uporablja aktivni sistem vzmetenja E-ACTIVE BODY CONTROL, ki mu omogoča premagovanje tudi najtežjih terenov.

Novi GLE se lahko pohvali tudi s številnimi inovacijami. Kot prvi na svetu uporablja aktivni sistem vzmetenja E-ACTIVE BODY CONTROL, ki mu omogoča premagovanje tudi najtežjih terenov. Informacijsko-razvedrilni sistem se lahko pohvali z večjimi zasloni in je opcijsko na voljo z barvnim projekcijskim zaslonom head-up v ločljivosti 720 x 240 slikovnih pik ter multimedijskim sistemom MBUX, ki prepoznava gibe dlani in rok ter tako podpira voznikovo in sovoznikovo upravljanje vozila. 


Na voljo z dvema vrstama motorjev
GLE 300 d 4MATIC z močjo 180 kW (245 KM) in 500 Nm navora je na voljo kot prva dizelska izvedba iz aktualne družine motorjev. Zaradi dodatno razširjenih tehnologij za uravnavanje emisij zmogljivi štirivaljni motor ostaja pod vsemi omejitvami emisij in občutno presega predpise standardov tudi v zahtevnih voznih razmerah in okoljskih pogojih. 

GLE 450 4MATIC kot prvi bencinski model poganja šestvaljni motor, ki je sistematično elektrificiran z 48-voltno tehnologijo, in je na voljo ob lansiranju na trg. Moč 270 kW (367 KM) in 500 Nm navora, z dodatnimi 250 Nm navora in 16 kW/22 KM na voljo prek tehnologije EQ Boost za kratek čas. 

V sredini decembra bosta na voljo še dve izvedbi: šestvaljni dizelski izvedbi GLE 350 d 4MATIC (200 kW) in GLE 400 d 4MATIC (243 kW), v sredini in koncu leta 2019 pa bo na voljo tudi dizelski priključni hibrid in prva izvedba Mercedes-AMG.

V paketu AIRMATIC, za katerega je potrebno odšteti malce več kot dva tisočaka, aktivni sistem blaženja v povezavi s sodobnim zračnim vzmetenjem tvori inteligentno komfortno vzmetenje, ki se lahko samodejno prilagaja voznim razmeram, hitrosti in natovorjenosti. Paket tehnologij za terensko vožnjo je inovativna kombinacija za lahko vožnjo po vseh poteh, tako na cesti kot na terenu. Med njegove komponente spada popolnoma variabilen, brezstopenjski vsekolesni pogon, ki združuje dinamične prednosti navora na zahtevo s prestavnim razmerjem s počasno prestavno stopnjo. 


Paket ENERGIZING Plus ponuja zelo visoko raven udobja. Z inovativno inteligenco združuje številne vrhunske različice opreme, ki so na voljo ločeno, ter vključuje sedeže za nastavitev več položajev za voznika in sovoznika, klimatizacijo sedežev za voznika in sovoznika z ogrevanjem in prezračevanjem sedežev, komfortni paket za ogrevanje (za prijetno toploto z vseh strani), paket AIR-BALANCE (odišavljenje, ionizacija in čiščenje zraka) ter šest programov ENERGIZING.

Udobje in podpora pri vožnji: večnamenskost
Vozilo GLE je s paketom z asistentom za vožnjo korak bližje k avtonomni vožnji. Ta zagotavlja podporo, ko je glede na situacijo treba prilagajati hitrost, upravljati volan ali menjati vozni pas, in celo ob nevarnosti trka. Med komponente spadajo aktivni asistent za ohranjanje razdalje DISTRONIC, aktivni asistent za omejitev hitrosti, razširjeni samodejni ponovni zagon na avtocestah, prilagajanje hitrosti na podlagi poti s funkcijo za konec kolone, aktivni krmilni asistent, aktivni asistent za menjavo voznega pasu, aktivni asistent za zaustavitev v sili, funkcija za odstavni pas; aktivni zavorni asistent, funkcija za zavijanje in prečni promet, funkcija zaviranja v sili pri koncu kolone, asistent za krmiljenje pri izmikanju; aktivni asistent za ohranjanje smeri, aktivni asistent za mrtvi kot, funkcija opozarjanja na izhod; PRE-SAFE® PLUS in asistent za prepoznavanje prometnih znakov. 


MBUX v sklopu serijske opreme: velika izkušnja v notranjosti
GLE je opremljen z najnovejšo generacijo multimedijskega sistema MBUX – Mercedes-Benz User Experience. Izboljšave v primerjavi z razredom A, v katerem je bil ta revolucionarni sistem prvič predstavljen, vključujejo dva velika serijsko vgrajena 12,3-palčna/31,2-centimetrska zaslona, ki z namestitvijo drug zraven drugega ustvarjata impresiven širokozaslonski videz. Opcijski asistent za notranjost MBUX omogoča tudi intuitivno, naravno delovanje različnih komfortnih funkcij in funkcij MBUX s prepoznavanjem kretenj. Kamera na konzoli na stropu zaznava premike voznikovih in sovoznikovih dlani in rok. Ko se dlan približa zaslonu na dotik ali polju, občutljivemu na dotik, v sredinski konzoli, se medijski prikazovalnik spremeni in posamezni elementi se označijo. Sistem razloči voznikovo dlan od sovoznikove in tako ve, za čigav sedež mora na primer vklopiti masažno funkcijo. Poleg tega so na voljo funkcije, ki se upravljajo s preprostimi kretnjami rok: na primer, luč za branje lahko vklopimo ali izklopimo tako, da iztegnemo roko proti notranjemu ogledalu. Voznik in sovoznik lahko ločeno programirata svoje priljubljene funkcije.

Vozilo je že mogoče naročiti, prve dobave pa bodo stekle že meseca februarja 2019. 


Fotogalerija