Po Španiji smo zapeljali novega Actrosa

Actros letnika 2019 je »pod kožo« dosti bolj nov kakor kaže na prvi pogled. To smo se v začetku meseca maja, na obrobju Barcelone, prepričali tudi sami. Z zunanje strani hitro opazimo, da Actros nima vzvratnih ogledal. Zamenjale so jih kamere in zasloni, s tem so skorajda odpravljeni mrtvi koti. Znotraj sta vgrajena zaslona, ki ponujata dosti večjo preglednost. Z njuno pomočjo je lažja vzvratna vožnja, laže pa se je tudi približati nakladalni rampi z milimetrsko natančnostjo.

Po Španiji smo zapeljali novega Actrosa
Na predstavitvi je bilo za vožnjo na voljo 30 Actrosov različnih konfiguracij.

Na avtocesti Actros sam ostaja znotraj prometnega pasu, ampak to je šele začetek. Novinec sedaj v veliki meri vozi sam tudi po regionalnih cestah. Voznik z vrtenjem volana skrbi samo za usmerjanje vozila. »Elektronski možgani« poskrbijo za zaviranje in pospeševanje ter se obenem dosledno držijo hitrostnih omejitev in zahtev prometnih znakov. Vgrajena je peta generacija Active Brake Assist (ABA 5), ki varuje šibkejše udeležence v prometu. 

Asistenčni sistemi preprečujejo možnosti za nesreče in varujejo šibkejše udeležence v prometu.

Z novo armaturno ploščo – Multimedia Cockpit – so še poenostavili voznikovo delo, predvsem pa mu omogočili, da prikaze prilagodi svojim potrebam. Udobje je na visoki ravni, sedaj so pripravili celo nekaj pripomočkov za razgibavanje voznikovega telesa po celodnevnem sedenju v kabini. Raven povezljivosti s pametnimi telefoni in različnimi elektronskimi omrežji so še povišali, seveda pa so veliko naporov vložili še v zmanjšanje potreb po servisiranju. 


V nekaj potezah se med odmori ali ob koncu delovnega dne Actrosova kabina spremeni v telovadnico – skrb za dobro počutje in zdravje voznika.


Prikaz na armaturni plošči lahko voznik prilagodi svojim potrebam. 

Celovite vtise s preizkusa po živahni avtocesti in zahtevni cesti po hribovitem območju pod Montserratom, boste lahko prebrali v junijski številki revije Transport & Logistika. 

Fotogalerija