Ford Transit z novo šasijo

Ford širi ponudbo in predstavlja novo izvedbo karoserije s skeletno šasijo, s katero širijo vsestransko uporabnost platforme z nizko višino za različne nadgradnje in aplikacije.

Model skeletne šasije je zasnovan na Transit platformi s pogonom na prednji kolesni par, kabina pa je brez druge vrste sedežev, kar poenostavlja namestitev nadgradnje.
Model skeletne šasije je zasnovan na Transit platformi s pogonom na prednji kolesni par, kabina pa je brez druge vrste sedežev, kar poenostavlja namestitev nadgradnje.

Nova skeletna šasija je 100 nižja od standardne s pogonom na prednji kolesni par, kar omogoča lažje natovarjanje in raztovarjanje tovora, prav tako pa ni več potrebe po vgradnji dvižne nadgradnje. Poleg tega je skeletna šasija za 200 kilogramov lažja od standardne, ekvivalente šasije, kar poveča nosilnost vozila in zmanjšuje porabo goriva. 

Izvedba s skeletno šasijo je nadaljevanje uspeha modela Transit, po katerem je veliko povpraševanja. Med prvimi 6 meseci letošnjega leta je bilo prodanih več kot 52 tisoč vozil, kar predstavlja povečanje prodaje za 13 odstotkov v primerjavi s predhodnim letom. 

Model skeletne šasije je zasnovan na Transit platformi s pogonom na prednji kolesni par, kabina pa je brez druge vrste sedežev, kar poenostavlja namestitev nadgradnje. Kupci lahko izbirajo med tremi različnimi medosnimi razdaljami (2.900, 3.100 in 3.500 mm), pri čemer je pri najdaljši različici zadnji kolotek širši. Vse različice imajo največjo dovoljeno maso 3,5 tone. 

Transit s skeletno šasijo je na voljo z turbodizelskim 2.0 EcoBlue motorjem moči 130 ali 170 KM, standardno s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ali opcijsko s 6-stopenjskim avtomatskim menjalnikom, ki je idealna izbira za mestno distribucijo. 

Fotogalerija