
Podpis pogodbe s štirimi koncesionarji
02.10.2023 Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo je letos objavilo javno naročilo »Izbira koncesionarjev za izvajanje gosp...
Povpraševanje na španskem, francoskem in angleškem tržišču močno narašča, medtem, ko povpraševanje v Rusiji strmo pada. Proizvajalec prikolic Schmitz Cargobull je v lanskem poslovnem letu proizvedel 44.000 prikolic (leto pred tem 45.000), pri tem pa so dosegli 1,6 milijarde evrov prihodov od prodaje (leto pred tem 1,625 milijarde evrov).
»Zahvaljujoč povečanemu povpraševanju v Zahodni in Osrednji Evropi, smo lahko uravnovesili zmanjšano povpraševanje na ruskem področju in Vzhodni Evropi,« je dejal generalni direktor Ulrich Schümer. Poslovno leto 2014/2015 se je začelo dokaj neobičajno. Povečano povpraševanje in pozitivna ekonomska rast na tržiščih Osrednje in Zahodne Evrope sta prednjačila pred povpraševanjem v vzhodnem delu Evrope.
Nova generacija Genios prikolic in številne novosti, predstavljene na IAA 2014, so dodatno pripomogle k povečanemu povpraševanju. Ker pa je v drugem kvartalu politika uvedla sankcije proti Rusiji, se je ta odzvala z protiukrepi. Prepoved izvoza hrane v Rusijo se je odrazila kot padec transportnega volumna.
»V drugem polletju 2014 se je povpraševanje občutno zmanjšalo,« poudarja Ulrich Schümer. Šele v prvem kvartalu 2015 se je povpraševanje ponovno povečalo. »Tako nam sicer ni uspelo popolnoma doseči zastavljenega cilja, toda uspeli smo vsaj približno obdržati podobne prodajne številke kot leto poprej.«