Novi Sprinter

Mercedes-Benz Sprinter je s svojim pojavom na trgu leta 1995 ustvaril segment »large van«. Tako kot v preteklosti tudi nova generacija vključuje tradicionalne lastnosti, s katerimi se je uveljavil po celem svetu. Te lastnosti so fleksibilnost, robustnost in ekonomičnost, hkrati pa se lahko pohvali tudi z izjemnimi tehnološkimi inovacijami, na primer s svojo povezljivostjo in neprimerljivo prilagodljivostjo.

Mercedes-Benz Sprinter
.

Tretja generacija Sprinterja navdušuje s svojo progresivno obliko ter z udobnostjo in varnostjo na ravni osebnih vozil. Celovita internetna povezljivost je ena najpomembnejših funkcij v vozilu. Popolnoma novi multimedijskimi sistemi MBUX (Mercedes-Benz User Experience) zagotavljajo odlično osnovo za vse logistične in transportne zahteve. 

Na voljo so vsi tipi karoserij
Furgon, Tourer ali šasija kot tipi karoserije, različne možnosti pogona, konstrukcije kabine, dolžine trupa, skupne dovoljene mase, višine tovornega prostora in ostale lastnosti opreme: ti parametri omogočajo dodatno povečanje števila možnih različic Sprinterja. Kot rezultat je mogoče konfigurirati več kot 1.700 različnih variant. Ta maksimalna modularnost definira jedro novega koncepta Sprinter, ki tako zadovoljuje najrazličnejše segmente uporabnikov. 

Sedaj tudi s sprednjim pogonom

Sprinter sedaj tudi s sprednjim pogonom

Preizkušen pogonski koncept z zadnjim in štirikolesnim pogonom je zdaj dopolnjen z novim pogonom na sprednja kolesa. Zaradi razlogov, povezanih z zasnovo, se tako nosilnost poveča za 50 kilogramov v primerjavi s pogonom na zadnja kolesa. 80-milimetrov nižji nakladalni rob omogoča lažje raztovarjanje tovora in lažji dostop do bivalnega in spalnega prostora avtodomov. Novi Sprinter se ponaša z dvema na novo razvitima menjalnikoma za pogon na sprednja kolesa. 9-stopenjski avtomatski menjalnik 9GTRONIC ima optimalno razporejena prestavna razmerja, ki poskrbijo za ravnotežje med nizko porabo in agilno zmogljivostjo.

"Hey Mercedes" 

Sprinter je prvi v segmentu Large Van, ki nudi povsem nov multimedijski sistem MBUX (Mercedes-Benz User Experience), s katerim uvaja povezljivosti med voznikom in njegovim vozilom. MBUX se individualizira in prilagaja uporabniku ter tako ustvarja učinkovito povezanost med vozilom, voznikom in potniki. V sistem se lahko shrani do 8 različnih uporabnikov, kjer ima lahko vsak povsem svoje nastavitve. Ko se bo v avto usedel drug uporabnik, npr. družinski član, bo z izbiro svojega profila pridobil nazaj vse svoje nastavitve, priljubljene bližnjice in MBUX bo takoj vedel, kakšne so njegove navade in se mu bo prilagodil. Napredni inteligentni sistem glasovnega upravljanja z naravno izgovorjavo, ki se aktivira z izgovorom ukaza »Hey Mercedes« aktivira inteligentnega sopotnika med vožnjo, ki je vedno na voljo in zmore enako ali celo več, kot zmoremo upravljati preko stikal. Funkcije vozila je mogoče upravljati na 5 načinov: s poljem na dotik na volanu, poljem na dotik na sredinski konzoli, sredinskim zaslonom, občutljivim na dotik, gumbi na volanu in sredinski konzoli ter armaturi in z glasovnim upravljanjem »Hey Mercedes«.

Za varnost je v vozilu Sprinter poskrbljeno na več načinov: sodobni sistemi za pomoč lahko voznika podpirajo v kritičnih in nejasnih situacijah ali pri monotoni vožnji. V vozilu sta serijsko vgrajena samodejno vklapljanje luči za vožnjo in asistent za bočni veter. Številni drugi sistemi se lahko vgradijo naknadno glede na potrebe voznika in načine uporabe. Aktivni asistent za ohranjanje razdalje DISTRONIC je zlasti uporaben pri pogostih dolgih vožnjah, medtem ko lahko paketi za parkiranje s kamerami olajšajo parkiranje in manevriranje v mestnem okolju. Takšno pomoč je mogoče izkoristiti, tudi če v vozilu ni vgrajen multimedijski sistem z velikim prikazovalnikom, saj je kamera za vzvratno vožnjo na voljo tudi s prikazom v notranjem ogledalu. Za najnujnejše primere je na voljo 6 zračnih mehov. Kot je primerno za varnostno opremo, prilagojeno potrebam, je zračni meh za voznika že del serijske opreme.

K odličnemu zaznavanju in dobri vidljivosti prispevajo:

  • Voznikov prostor z dobrim pregledom – tudi navzgor, ozki stebrički A, ki samo malo ovirajo pogled.
  • Veliko vidno območje pred vozilom zaradi visokega položaja sedeža in kratkega sprednjega dela vozila.
  • Dobra preglednost v vse smeri pri zavijanju zaradi položaja sedeža pred stebričkom B, asferičnih zunanjih ogledal in velikih stekel.
  • Prikazni inštrumenti, na katerih je mogoče prebrati informacije z enim samim pogledom, kar zagotavlja čim manjše odvračanje pozornosti od vožnje.
  • Boljša vidljivost v temi z visokozmogljivi žarometi LED in asistentom za dolge luči, opcijsko.
  • Pomoč pri menjavi voznega pasu: asistent za mrtvi kot s funkcijo opozarjanja na prečni promet za vozilom in opozarjanjem pri izstopanju, opcijsko.
  • Boljši pregled pri parkiranju in manevriranju s paketom za parkiranje s 360-stopinjsko kamero, paket za parkiranje s kamero za vzvratno vožnjo ter kamera za vzvratno vožnjo s prikazom v notranjem ogledalu, opcijsko.

Fotogalerija