Minibus leta je Mercedes-Benz Sprinter City 75

Mercedes-Benz je z najnovejšim modelom Sprinter City 75 prepričal mednarodno strokovno žirijo na letošnjem Minibus Euro Testu v Madridu, na katerem je kot edini medij iz Slovenije sodelovala tudi naša revija Transport & Logistika, s članom žirije, gospodom Goranom Kekićem.

Razglasili smo zmagovalca Minibus Euro testa 2019
Tehnologija, ki je vgrajena v novega Sprinterja City 75, je prav tako lahko prepričala strokovno žirijo.

Mercedes-Benz je z najnovejšim modelom Sprinter City 75 prepričal mednarodno strokovno žirijo na letošnjem Minibus Euro Test v Madridu, na katerem sodeluje tudi član našega uredništva, gospod Goran Kekić.

Vozilo je nastalo na osnovi nove generacije Sprinterja ki ne ponuja le impresivne količine prostora in številnih tehnoloških inovacij, temveč tudi nakazuje, kako naj bi deloval sodoben javni prevoz z minibusi.

Novinarji so izpostavili dejstvo, da je proizvajalec uspel ustvariti prostor za do 38 potnikov, obenem pa čim bolj učinkovito izkoristil ostali razpoložljivi prostor. Z uporabo nove zmogljivejše zadnje osi, se izboljša tudi ekonomska učinkovitost vozila.

»Zelo smo zadovoljni, da smo prejeli nagrado Minibus leta 2019. Za Mercedes-Benz je to potrditev, da smo tudi v segmentu minibusov uspešni proizvajalci z dobrimi produkti«, poudarja Till Oberwörder, vodja oddelka Daimler Bus in predsednik uprave EvoBus GmbH.


Eno izmed področij, ki je še posebej navdušilo novinarje, je tudi neodvisna zasnova vozila, ki je odgovor na vse višje zahteve na področju lokalnega javnega prevoza. Natančneje, panoramsko vetrobransko steklo ne omogoča le, da potniki uživajo v impresivnem pogledu naprej, temveč obenem zagotavlja tudi diskretno lokacijo za prikaz poti vožnje. Edinstvena v tem razredu vozil so tudi velika stranska stekla, ki zagotavljajo občutek odprtosti in pridih sodobnosti.

Tehnologija, ki je vgrajena v novega Sprinterja City 75, je prav tako lahko prepričala strokovno žirijo. Zadostna je tudi moč motorja. Standardna pomožna zavora, ki zagotavlja 350 Nm zavorne moči, kot tudi številni asistenčni sistemi pa zagotavljajo, da je minibus eden izmed najbolj varnih v tem segmentu. Med vgrajenimi sistemi so tudi elektronski stabilnostni sistem ESP, ki je del serijske opreme, kot tudi asistenčni sistem za izravnavanje bočnega vetra, kot tudi sistem samodejnega zaviranja v primeru nevarnosti.

Fotogalerija