
Girteka kupuje 2.000 tovornjakov Volvo
22.07.2025 Litovsko podjetje Girteka, eno največjih evropskih prevoznih podjetij, je z družbo Volvo Trucks podpisalo pogodbo za ...
Mercedes-Benz je z električnim prototipom VLE vozil iz Stuttgarta v Rim, da bi na dolgih vožnjah predstavil zmogljivosti nove električne platforme Van Electric Architecture.
Mercedes-Benz VLE je električna različica bodočega naslednika razreda V, na voljo pa bodo tudi različice s klasičnim in hibridnim pogonom. Prvi modeli so napovedani za prihodnje leto, skupaj z VLE pa naj bi se pojavili tudi večji VLS in tovorne različice, torej modeli, ki naj bi nadomestili Vita. Z najsodobnejšo električno tehnologijo naj bi imel električni VLE doseg več kot 500 kilometrov, Mercedes-Benz pa poudarja, da je njihov cilj postaviti nove standarde luksuza in učinkovitosti za večnamensko potniško vozilo.
VLE, ki je na fotografijah še vedno prekrit s kamuflažo, je z le dvema 15-minutnima polnjenjema prevozil 1.090 kilometrov. Pot je vodila preko Alp, Mercedes-Benz pa poudarja, da je krmiljenje zadnjih koles precej olajšalo vožnjo po strmih serpentinah. Klimatska naprava je bila ves čas vožnje vklopljena, temperatura pa je bila nastavljena na 22 °C. Čeprav Mercedes-Benz ni razkril podatkov o porabi goriva ali povprečni hitrosti, poudarjajo, da je to le ena od mnogih testnih poti, po katerih trenutno vozijo prototipi.
VLE se je že peljal od Stuttgarta do Nordkappa na Norveškem, to zimo pa je načrtovano še eno potovanje na Švedsko v hladnem vremenu. Novi VLE naj bi ponujal bistveno daljši doseg kot trenutni model EQV. Nova platforma VAN.EA bo uporabljala napetost 800 V, za potniška modela VLE in VLS pa bo na voljo različica VAN.EA-P, za tovorna in kombi modela pa VAN.EA-C. Na voljo bodo tudi različice vseh teh modelov z motorji z notranjim zgorevanjem, ki bodo uporabljale platformo VAN.CA, ki si bo 70 % komponent delila z električnimi različicami.