Volkswagen Multivan postal digitaliziran

Legenda med gospodarskimi vozili: Bulli. Transporter, Caravelle, Multivan in California. Same prodajne uspešnice. V šestih generacijah – od T1 do T6 – je znamka Volkswagen Gospodarska vozila po vsem svetu prodala skoraj 12 milijonov primerkov. Sedaj bo modelska serija dobila veliko nadgradnjo: T6.1. To bo najnovejša izvedba legendarnega modela. Digitaliziran in povezan.

Volkswagen Multivan postal digitaliziran
V šestih generacijah – od T1 do T6 – je znamka Volkswagen Gospodarska vozila po vsem svetu prodala skoraj 12 milijonov primerkov.

Nova asistenca za bočni veter v serijski opremi za T6.1

Hidravlično servokrmiljenje modela T6 je v T6.1 nadomestilo elektromehansko in s tem aktivno krmiljeno krmiljenje. K novim asistenčnim sistemom sodi v vseh izvedbah T6.1 serijska asistenca za bočni veter, ki vozilo samodejno stabilizira. Zaradi elektromehanskega servokrmiljenja je novost tudi asistenca za ohranjan­je smeri Lane Assist. Prek kamere zazna označene omejeval­ne črte voznega pasu in samodejno ohranja T6.1 na svojem voznem pasu. Parkiranje in odparkiranje vozila odslej olajšuje Park Assist. Ko je aktiviran, lahko T6.1 samodejno zapelje na parkirno mesto in z njega, voznik mora upravljati le še plin in zavoro. 

Vsi modeli modelske serije so predestinirani za vlečna vozila. Manevriranje s prikolico poenostavlja iz Crafterja poznana asistenca Trailer Assist. V sistemu Trailer Assist so združeni Park Assist, elektromehansko servokrmiljenje in kamera za vzvratno vožnjo Rear View (ki beleži odklonski kot vlečne kljuke). Paleto novih sistemov dopolnjuje sistem za prepoznavanje prometnih znakov, ki uporablja sprednjo kamero.

Digitalizirana notranjost z novo armaturno ploščo

Na novo zasnovana je bila tudi armaturna plošča modela T6.1. V T6.1 gre za integracijo popolnoma digitalnega kombiniranega instrumenta (t. i. Digital Cockpit) in tretje generacije modularnega infotainment sistema (MIB3). Fuzija digitalnega kombiniranega instrumenta in MIB3 v vidnem polju ustvarja novo razporeditev prikaznih in upravljalnih elementov.


Infotainment sistemi z integrirano SIM-kartico

Najpomembnejša nova oprema vseh infotainment sistemov je inte­gri­rana SIM-kartica (eSIM). Od sistema Composition Colour dalje sodi k serijski opremi, za sistem Composition Audio pa je na voljo opcij­sko. Z eSIM-kartico se odpre nov nabor spletnih funkcij in storitev. Na primer funkcija eCall: po nezgodi sistem centru za klice v sili samodejno posreduje lokacijo vozila in vzpostavi govorno povezavo. 

Nove detajlne rešitve za optimalen delovni vsakdanjik

Mednje sodita 230-voltna električna vtičnica na voznikovem sedežu in predal s ključavnico v dvosedežni klopi na sovoznikovi strani. Poleg tega je na novo zasnovana tudi možnost prevoza daljših predmetov; sedaj jih je mogoče potisniti pod dvosedežno sovoznikovo klop (funkcija natovarjanja pod sedeži). S tem se največja razpoložljiva dolžina tovornega prostora z 2.450 mm poveča na 2.800 mm oz. z 2.900 mm na 3.300 mm (pri podaljšani medosni razdalji). Poleg tega je Transporter serijsko opremljen z ločeno ključavnico za tovorni del (vozila s predelno steno). To pomeni, da je mogoče tovorni prostor zakleniti ločeno od vozniške kabine. 


Bogatejša oprema za Transporter 6.1

Serijska oprema Transporterja 6.1 je občutno bogatejša. Serijska oprema vključuje električni pomik stekel, centralno zaklepanje, električno nastavljiva in ogrevana zunanja ogledala, nove žaromete H7, notranje luči z energijsko učinkovito LED-tehnologijo in radijskim sistemom z Bluetooth napravo za prostoročno telefoniranje.

Motorji s standardom Euro-6d-TEMP in razponom moči od 90 do 199 KM

T6.1 s pogonom na sprednji kolesi bo ob prihodu na trg na voljo z visokoučinkovitimi 2,0-litrskimi turbodizelskimi motorji (2.0 TDI). Ti zpolnjujejo zahteve emisijskega standarda Euro-6d-TEMP-EVAP. Novi osnovni motor razvije moč 66 kW/90 KM, kar pomeni, da je postal močnejši (prej 62 kW/84 KM). Sledi motor 2.0 TDI, ki sedaj razvije 81 kW/110 KM; zamenjal je dosedanja motorja z močjo 75 kW/102 KM in 84 kW/114 KM. Od predhodnika sta prevzeta motor 2.0 TDI z močjo 110 kW/150 KM in 2.0 TDI biturbo z močjo 146 kW/199 KM. Motor TDI z močjo 150 KM je mogoče opcijsko naročiti z menjalnikom z dvojno sklopko (DSG) in štirikolesnim pogonom 4MOTION (z ročnim menjalnikom ali DSG). Najzmogljivejša različica z močjo 199 KM je serijsko opremljena z menjalnikom DSG (opcijsko tudi s pogonom 4MOTION).

Fotogalerija