Točilno mesto prihodnosti

Novi interaktivni zasloni v mreži Petrol Media poskrbijo za sodobno in prijazno nakupovalno izkušnjo na Petrolovih prodajnih mestih.

HipTerminal
HipTerminal



Obojestranski HipTerminal zasloni so postavljeni na Petrolovih točilnih agregatih na desetih strateško izbranih lokacijah v Ljubljani, kjer  62 oglasnimi površinami dnevno nagovarjajo med 1.000 in 2.600 ljudi ter jih spodbujajo k nakupu medtem, ko točijo gorivo. Ker točenje goriva v povprečju traja med 90 in 120 sekund, to pomeni najmanj minuto in pol osredotočenosti na predvajan reklamni blok!

Večkanalni pristop

Eden izmed ključev uspeha digitalnega označevanja je namreč tudi večkanalni pristop, ki za uporabnika predstavlja most med spletno in fizično nakupovalno izkušnjo. HipTerminal zato z dvosmerno komunikacijo pohitri proces obiska bencinskega servisa in odpira nove možnosti dialoga s strankami, tudi ko te zapustijo bencinski servis. “Gre za, poleg mobilnih aplikacij Moj Petrol in Na poti, najsodobnejši način na katerega lahko uporabniki dostopajo do Petrolovih storitev,” je na HipTerminal ponosen Peter Curk, direktor trženja na Petrolu.  

HipTerminal obiskovalcem bencinskih servisov tako omogoča, da:
•med točenjem goriva v košarico dodajo izbor izdelkov, ki jih nato prevzamejo na blagajni;  
•se na terminalu identificirajo s svojo Petrol klub kartico, ter tako preverijo stanje z nakupi zbranih Zlatih točk in ugodnosti, ki so jim v Petrol klubu na voljo; in  
•nam v odziv na prikazan oglas prek terminala zaupajo svoj elektronski naslov, na katerega jim nato posredujemo povratno sporočilo z dodatnimi informacijami o prikazanem reklamnem sporočilu. To oglaševalcem ponuja možnost učinkovite navzkrižne promocije dodatnih izdelkov, storitev ali promocij ter preprostega grajenja lastne baze kontaktov.  

Rezultat je izjemna uporabniška izkušnja, ki z novo generacijo storitev še obogati obisk Petrolovih prodajnih mest in ga dviguje na višjo raven.
 

“Novi multifunkcijski terminali so odraz tega, kar je za nas najpomembnejše,” razloži Miha Valentinčič, direktor Inovativnih poslovnih modelov na Petrolu. “Izboljšanje uporabniške izkušnje, da že med točenjem goriva nakupuješ svoje najljubše izdelke in s tem privarčuješ čas, je bilo naše glavno vodilo pri oblikovanju HipTerminala. Odlična izkušnja kupca na Petrolovem prodajnem mestu je za nas zmeraj na prvem mestu, tudi s pomočjo digitalnih rešitev,” še doda.