Pri Renaultu so to naredili prvič v zgodovini

Renault se pridružuje pustolovščini Vojne zvezd ob prihodu filmov "Vojna zvezd: poslednji Jedi" in "Solo: zgodba vojne zvezd" v kinematografe. Kampanja Renault / Vojna zvezd se je v Franciji začela 15. novembra 2017, v Sloveniji pa bo stekla spomladi 2018 ob kampanji za drugi film.

Renault, partner sage Vojna zvezd

Renault z veseljem oznanja sklenitev partnerstva s franšizo Vojna zvezd, s katero imata več stičnih točk: strast za inovacije, bogato zgodovino in medgeneracijski prostor, ki je tako rekoč večen.

Renault se je prvič v zgodovini podjetja odločil, da svoj zaščitni znak začasno preobrazi v počastitev fenomena Vojne zvezd, ki je pustil pečat na otroštvu množice ljudi in nas zmore očarati še dandanes.

Renault se tako pridružuje pustolovščini ob pričetku predvajanja naslednjih dveh filmov Vojna zvezd: poslednji Jedi in Solo: zgodba vojne zvezd, ki bosta v naših kinematografih od 14. decembra 2017 oziroma od konca maja 2018.