Praktični test eCitara

Najbolj ekološko sprejemljiv najvarčnejši Citaro vseh časov je prijatelj okolja, prijatelj pešcev, prijatelj potnikov in voznika. Avtobus ima 10 modulov baterij; 4 zavzemajo prostor, kjer se drugače nahaja motor z notranjim izgorevanjem, ostalih šest modulov pa se nahaja na strehi. Avtobus ima doseg do 200 km, ki pa je odvisen od številnih dejavnikov.

Praktični test eCitara
Cilj predstavitve je bil praktično prikazati, kako se preizkušajo električni avtobusi nemškega proizvajalca in kako to pomaga kupcem.

Kako učinkoviti so električni avtobusi?
Kako učinkovit je v vsakodnevni uporabi Mercedes-Benz eCitaro, koliko resnično »porabijo« električni avtobusi v realnih razmerah, in kako lahko prevozniki izberejo električni mestni avtobus, ki zadostuje njihovim poslovnim pričakovanjem? Na ta vprašanja je odgovoril praktični test električnega avtobusa eCitaro, katerega so organizirali pri Daimler Buses v mestu Mercedesa, Mannheimu, kjer smo bili tudi predstavniki revije Transport & Logistika. 


Cilj predstavitve je bil praktično prikazati, kako se preizkušajo električni avtobusi nemškega proizvajalca in kako to pomaga kupcem, da bodo učinkoviti ne samo pri izboru konfiguracije, temveč tudi pri načinu polnjenja in izbiri polnilne enote. Med polnjenjem, so kalibrirane naprave sekvencijsko postavljene na električnem omrežju, beležile dodatne izgube moči na dveh mestih; med električnim omrežjem in polnilno postajo in med polnilno postajo in baterijami v vozilu. 


Za zadnji del novinarske predstavitve v Mannheimu je bil predviden tudi ogled tovarne avtobusov Mercedes-Benz, natančneje dodatno zgrajenega dela proizvodnega oddelka, namenjenega proizvodnji električnih avtobusov. 

Več o samem praktičnem testu pa si preberite v junijski številke revije Transport & Logistika. 


Fotogalerija