Pomanjkanje števila voznikov

Po uspešno opravljenih testiranjih platooninga (vožnja treh tovornjakov v koloni) v Evropi in ZDA, so se pri družbi Daimler odločili tudi za testiranje s tovornjaki Fuso na Japonskem. Težki tovornjaki Fuso Super Great, ki so bili elektronsko povezani, so vozili v konvoju z polavtomatskim upravljanjem.

Daimler testira

Testiranje je potekalo med 23. januarjem in 1. februarjem in sicer na preizkusni trasi avtoceste Shin-Tomei jugozahodno od Tokija in avtoceste Kita-Kano, severno od japonske prestolnice.

Vodilni preizkus je vodilo japonsko ministrstvo za gospodarstvo, trgovino in industrijo ter ministrstvo za zemljišča, infrastrukturo, promet in turizem , to pa je tudi del prihodnje strategije japonske vlade. Cilj te pobude je uporaba inovacij, kot so Internet of Things (IOT), veliko podatkov in umetna inteligenca v vseh panogah. V sektorju gospodarskih vozil je načrtovanje "platooning" vožnje tovornjakov namenjeno varčevanju z gorivom in zmanjšanju emisij CO2. Poleg tega naj bi ta tehnologija pomagala rešiti glavne težave na Japonskem zaradi pomanjkanja voznikov.