Nove pnevmatike Continental se osredotočajo na vzdržljivost in trajnost

Continental je leta 2024 razširil doseg celostnega koncepta ContiLifeCycle in lansiral še dve liniji pnevmatik pete generacije.

Continental ContiLifeCycle
Continental ContiLifeCycle | Foto: Continental

Novi pnevmatiki Conti Eco Gen 5 za dolge razdalje in regionalni prevoz ter Conti Urban HA 5 za mestne avtobuse izstopata z optimizirano kotalno upornostjo in dolgo življenjsko dobo, ne da bi omejevali možnost recikliranja karkase. V procesu razvoja pnevmatik so bili upoštevani tudi kriteriji, kot so obnova in stroškovna učinkovitost, kot del pristopa od zibelke do groba. Poleg tega pnevmatike prispevajo k v prihodnje usmerjenemu digitalnemu upravljanju voznega parka s svojo stroškovno učinkovitostjo: »Digitalizacija je tudi izpostavljena značilnost nove linije pnevmatik,« pravi Hinnerk Kaiser, vodja razvoja izdelkov regije EMEA pri Continentalu. »Vse pnevmatike pete generacije so opremljene s čipom RFID. Lahko so tudi tovarniško opremljene s senzorji pnevmatik kot opcija in so tako del digitalne rešitve za upravljanje pnevmatik ContiConnect.«

Continental ContiLifeCycle

Celostno, trajnostno, pripravljeno na prihodnost

ContiLifeCycle je celostni pristop, ki se osredotoča na recikliranje pnevmatik in podaljševanje njihove življenjske dobe. Je del celovitega sistema upravljanja pnevmatik za vozne parke iz poslovnega področja Conti360° Solutions. ContiLifeCycle pomaga upravljavcem voznih parkov zmanjšati skupne obratovalne stroške njihovih vozil in izboljšati trajnostno učinkovitost njihovega podjetja. Koncept temelji na načelih krožnega gospodarstva in zajema nove pnevmatike, upravljanje karkas in obnovo.

Continental ContiLifeCycle

Ohranjanje virov z obnovo

Obnovljene pnevmatike nadomeščajo nove pnevmatike z recikliranjem komponent in materialov. Osrednja točka je karkasa pnevmatike. Obnovljena pnevmatika porabi do 85 odstotkov manj materiala kot nova pnevmatika. (Vir: Interni testi leta 2023. Za proizvodnjo ContiTread HTR2 S 295 3,25 m s karkaso 385/65 R22.5 v primerjavi z novo pnevmatiko.) Ponudba Continental vključuje hladno obnovljene pnevmatike ContiTread in vroče obnovljene pnevmatike ContiRe.

Continental ContiLifeCycle

Osredotočanje na trajnost

Nove linije pnevmatik so proizvedene iz novih zmesi, ki se osredotočajo na trajnost. »Ena od izstopajočih značilnosti Conti Eco Gen 5 je izboljšanje kotalnega upora karkase, ki je bilo doseženo z razvojem zmesi in strukturnih elementov,« pojasnjuje Hinnerk Kaiser. »Karkasa je znova uporabna, kar omogoča pnevmatiki, da ima drugo ali celo tretje življenjsko obdobje. Obnovljene pnevmatike bodo prav tako koristile optimiziranim zmesem in njihovemu izboljšanemu kotalnemu uporu.« Vse to poudarja trajnost izdelka. Nova pnevmatika ima pomemben vpliv na porabo goriva in emisije CO2, pri čemer omogoča vsem voznim parkom prihranke goriva.«

Continental ContiLifeCycleHinnerk Kaiser, vodja razvoja izdelkov regije EMEA pri Continentalu.

Dolga življenjska doba pnevmatik in alternativni pogonski sistemi

Conti Urban HA 5 za mestne avtobuse je bil prav tako zasnovan z mislijo na trajnost. Ojačena bočna stena pnevmatike in robustna zmes povečujeta njeno odpornost proti udarcem ob robnike in druge ovire. »Oblika pnevmatike uteleša visoko stopnjo vzdržljivosti in podpira naš koncept ContiLifeCycle, ki podaljšuje njeno življenjsko dobo in zmanjšuje vpliv na okolje,« poudarja Hinnerk Kaiser. »Z osredotočanjem na trajnost želimo pomagati našim strankam doseči njihove okoljske cilje – brez kompromisov glede zmogljivosti.« Stopnja elektrifikacije med mestnimi avtobusnimi voznimi parki v Evropi se stalno povečuje. Leta 2023 je bilo približno 18 odstotkov mestnih avtobusov, na novo registriranih v EU, električnih, in ta trend naj bi se v prihodnjih letih še pospešil. Električni avtobusi predstavljajo edinstvene zahteve za pnevmatike zaradi njihovega večjega navora in teže v primerjavi z avtobusi na dizelski pogon. Conti Urban HA 5 se ukvarja s temi specifičnimi potrebami s svojo robustno konstrukcijo in inovativnimi materiali. »Conti Urban HA 5 je pomemben napredek v tehnologiji mestnih pnevmatik,« pojasnjuje Kaiser.

Continental ContiLifeCycle

Večja učinkovitost voznih parkov z optimizacijo TCO in zmanjšanjem CO2

Transportna industrija je podvržena močni konkurenci, intenzivnim stroškovnim pritiskom in strankam z visokimi pričakovanji. Posledično je skupna stroškovna učinkovitost ob optimalni učinkovitosti izjemno pomembna za vse vpletene. Tudi danes proizvajalci vozil bolj cenijo koristi nizkega kotalnega upora kot upravljavci voznih parkov in zato že zdaj bolj pogosto izbirajo pnevmatike z optimiziranim kotalnim uporom. Trenutno se približno 89 odstotkov emisij CO2 pnevmatike pojavi med fazo uporabe. »Ta delež je mogoče zmanjšati le z zmanjšanjem kotalnega upora,« pravi Kaiser. Zmanjšanje kotalnega upora prinaša prihranke goriva in nižje emisije CO2, hkrati pa zmanjšuje stroške. »Conti Eco Gen 5 je tukaj odličen primer. To je več kot zgolj premik v zmogljivosti; to je pravi skok naprej. Prav tako smo v procesu izboljšanja trajnosti pnevmatik onkraj faze uporabe, tj. v dobavnih verigah, uporabljenih materialih in odstranjevanju pnevmatik,« dodaja.

ContiLifeCycle

  • Koncept ContiLifeCycle: osredotočen na trajnost z namenom pomagati strankam, da dosežejo želene okoljske cilje.
  • Conti Eco in Conti Urban: pnevmatike s popolno obnovljivostjo združujejo nizko kotalno upornost in visoko zmogljivost prevoženih kilometrov.
  • Izboljšave pri TCO in CO2: pnevmatike pomembno prispevajo k učinkovitosti voznega parka in preglednosti stroškov.