
Kögel širi tovarno v Burtenbachu
18.09.2025 Po odprtju proizvodnega obrata za proizvodnjo panelov za modele Kögel Cool Liteshell, Kögel začenja dodatno širitev p...
Razvojna ekipa Daimler Truck je izdelala prve prototipe naslednje generacije tovornjakov na gorivne celice Mercedes-Benz in jih pred kratkim preizkusila v prvi seriji zahtevnih testov. Dve vozili Mercedes-Benz GenH2 Truck sta bili podvrženi intenzivnemu zimskemu testiranju na prelazu Simplon v švicarskem kantonu Valais.
Težke razmere v mrazu in snegu ter strmi klanci v regiji so zagotovili odlične pogoje za testiranje inovativne tehnologije vozil s pogonom na tekoči vodik in ekipi omogočili pridobitev dragocenih vpogledov v realističnih ekstremnih pogojih. Med testiranjem je bilo intenzivno preizkušeno medsebojno delovanje vseh bistvenih komponent, vključno z gorivno celico, visokonapetostno baterijo, e-osjo, sistemom rezervoarjev in toplotnim upravljanjem. Poseben poudarek je bil na uporabi sistema Predictive Powertrain Controls, predvidljivega topografskega tempomata. Cilj je bil učinkovito uporabiti baterijo v kombinaciji z gorivno celico, tako glede pogona kot tudi za rekuperacijo pri vožnji navzdol.
Dva tovornjaka na vodik sta v 14 dneh opravila obsežen in zahteven program testiranja s skupno maso do 40 ton. Skupaj so prevozili 6.500 kilometrov in premagali 83 kilometrov višinske razlike. Posebej zahtevni so bili okoli 20 kilometrov dolgi odseki vzpona in spusta z nakloni od 10 do 12 odstotkov, s skupno razdaljo 1.600 kilometrov. Tovornjaka na gorivne celice so polnili s pomočjo mobilne postaje za oskrbo z vodikom Air Products, ki je bila postavljena v testni bazi v Valaisu.