Nova generacija tovornih pnevmatik

Goodyear predstavlja KMAX GEN-3, novo generacijo tovornih pnevmatik, s katero nadgrajuje eno svojih najbolje prodajanih linij. Nova generacija omogoča večjo učinkovitost, nižje stroške in trajnostne rešitve za prihodnost transporta.

Goodyear KMAX GEN-3
Goodyear KMAX GEN-3

Nova generacija pnevmatik, ki nadgrajuje eno svojih najbolje prodajanih linij, še naprej zagotavlja vrhunsko zmogljivost v svojem razredu, ohranja vzdržljivost in oprijem. Nova linija prinaša daljši doseg, do 13 % boljši kotalni upor in je izdelana iz vsaj 40 % trajnostnih materialov ter omogoča letnih prihranek goriva do 1.236 € na vozilo.

Z razvojem nove zmesi tekalne plasti in napredne zasnove pnevmatike linija KMAX GEN-3 predstavlja pomemben napredek pri zmanjševanju kotalnega upora, hkrati pa ohranja najvišji doseg in zmogljivost v okviru linije KMAX. S tem lahko več prevoznih podjetij preide na varčnejše pnevmatike, brez kompromisov glede oprijema ali vzdržljivosti.

Nova linija Goodyear KMAX GEN-3 vključuje KMAX S GEN-3 za vodilno os, KMAX D GEN-3 za pogonsko os in KMAX T GEN-3 za prikolice. Vsaka pnevmatika v liniji je zasnovana za izjemno število prevoženih kilometrov, zdaj še z boljšo učinkovitostjo zaradi zmanjšanega kotalnega upora, s čimer podpira zmogljivost voznih parkov na dolgih, regionalnih in urbanih relacijah.

»Z linijo Goodyear KMAX GEN-3 smo nadgradili ponudbo, ki je med našimi strankami znana po odlični kilometrini in izboljšani energetski učinkovitosti, brez kompromisov pri zmogljivosti, kar našim strankam omogoča samozavestno soočanje z vsakodnevnimi izzivi,« je povedal Xavier Fraipont, podpredsednik podpredsednik produktno poslovne enote za tovorne pnevmatike EMEA pri Goodyearu. »S kombinacijo inovativnih zmesi, prilagojenosti električnim vozilom in možnosti digitalne sledljivosti ta linija pomaga prevoznikom znižati stroške poslovanja ter jih približuje trajnostnim transportnim rešitvam.«

Inovacije, ki poganjajo učinkovitost

Vse pnevmatike Goodyear KMAX GEN-3 vključujejo:

  • Ecoready tehnologijo: pnevmatike so izdelane z več kot 40 % trajnostnih materialov  in označene z logotipom ECOREADY TECHNOLOGY. Vsebujejo tudi silikat iz pepela riževih luščin (RHAS), pri čemer je delež trajnostnih sestavin dodeljen po sistemu masne bilance.
  • RFID oznake: vgrajeni RFID čipi omogočajo natančno digitalno identifikacijo pnevmatik ter poenostavijo povezovanje s sistemi za upravljanje in sledenje pnevmatikam v voznem parku.

Pnevmatike za vodilno in pogonsko os vsebujejo zmes tekalne plasti s polnim deležem silike, kar poveča odpornost proti obrabi in ohranja nizko temperaturo delovanja, kar posledično prispeva k nižjemu kotalnemu uporu in manjši porabi goriva.

Poleg tega so pnevmatike za vodilno in pogonsko os pripravljene za električni pogon, zato so primerne za uporabo pri dizelskih, hibridnih in električnih vozilih. Z izboljšano nosilnostjo in večjo togostjo profila so optimizirane za večjo maso in navor električnih vozil ter podpirajo večji doseg baterije zaradi zmanjšanega kotalnega upora.

Predstavitev linije KMAX GEN-3 dodatno krepi vsestranskost Goodyearovega portfelja tovornih pnevmatik, ki zdaj pokriva še širši nabor zahtev in obratovalnih razmer. To potrjuje Goodyearovo zavezanost k razvoju celovitih, na prihodnost pripravljenih rešitev, ki ustrezajo nenehno razvijajočim se potrebam sodobnih voznih parkov.

»Z zmanjšanjem skupnih stroškov lastništva KMAX GEN-3 potrjuje našo stalno zavezanost razvoju vrhunskih produktov, ki ustrezajo resničnim potrebam prevoznikov in zagotavljajo dokazano zmogljivost z do 13 % manjšim kotalnim uporom, prispevajo k merljivim prihrankom goriva in lahko pomagajo pri zmanjšanju emisij CO₂,« dodaja Maciej Szymański, direktor trženja za tovorne pnevmatike EMEA pri Goodyearu.

Protected by reCAPTCHA, Google Privacy Policy and Terms of Service apply.