Kmalu že na naših deloviščih?

Skupina strokovnjakov podjetja Scania je razvila konceptni tovornjak brez kabine, katerega jedro predstavljal modularni sistem.

Kmalu že na naših deloviščih?
Scanio AXL krmili in nadzira inteligentno krmilno okolje. V rudnikih avtonomne operacije omogoča logistični sistem, ki vozilu pove, kako naj deluje.

Ker želijo različne industrijske panoge poenostaviti transport in ga narediti bolj trajnostnega, se vse pogosteje obračajo k avtonomnim vozilom. Rudniki in velika zaprta gradbišča so primerno okolje za njihovo preizkušanje, saj gre za dobro nadzorovane lokacije.

"S konceptnim tovornjakom Scania AXL smo naredili pomemben korak v smeri pametnih prometnih sistemov prihodnosti, kjer bodo avtonomna vozila igrala pomembno vlogo," je dejal predsednik in generalni direktor Scanije, Henrik Henriksson. "Nadaljujemo z gradnjo in pilotnimi projekti, da dokažemo, kaj je moč narediti s tehnologijo, ki je že danes na voljo."

Za avtonomna vozila je programska oprema v marsičem pomembnejša od strojne. Scanio AXL krmili in nadzira inteligentno krmilno okolje. V rudnikih avtonomne operacije omogoča logistični sistem, ki vozilu pove, kako naj deluje. Motor z izgorevanjem, ki poganja konceptno vozilo, je primer mešanica tradicionalne in nove tehnologije. Ta za svoje delovanje uporablja obnovljivo biogorivo. Robustna in zmogljiva zasnova konceptnega vozila Scania AXL, ustreza zahtevnejšim okoljem v rudnikih in velikih gradbiščih. Nov, inteligenten sprednji modul nadomešča tradicionalno kabino, a tudi brez kabine je koncept prepoznaven kot Scania.


Posnetek, kako je potekal razvoj Scanie AXL


Fotogalerija