Kaj vse prinaša novi S-way

Dve leti po predstavitvi S-Way v Madridu in le slab mesec po predstavitvi gradbenega modela T-Way, so se pri Ivecu odločili, da nadaljujejo ofenzivo novosti in predstavijo tudi prenovljeno različico svojega »dolgoprogaša«. Bolj kot na zunaj je osvežitev opazna v samem delovanju vozila in načinu komuniciranja – tako z upravljavcem voznega parka kot tudi voznikom. Slednjemu bo preko glasovnega spremljevalca Iveco Driver Pal družbo delala tudi zgovorna Alexa.

novi-iveco-s-way-10

Predstavniki podjetja Iveco so v začetku meseca junija mreži trgovcev in predstavnikom medijev predstavili novo ali bolje rečeno prenovljeno tovorno vozilo za prevoze na dolge razdalje – S-Way. Prenovljeni modeli so, kot zagotavljajo predstavniki pri Ivecu, zasnovani, da še dodatno izboljšajo produktivnost vozila in počutje voznika.

Med novosti za boljši izkoristek porabe goriva sedaj spada nova serija motorjev, nova zadnja os, napredne tehnologije in inovativne storitve, prilagojene potrebam strank. Za izboljšanje voznikovega počutja, in posledično tudi varnosti, bodo novi modeli opremljeni z edinstvenim glasovnim spremljevalcem Iveco Driver Pal, novimi naprednimi funkcijami in povezljivimi storitvami. 

    Thomas Hilse, predsednik znamke IVECO, pojasnjuje: »Novi Iveco S-Way je pravo vozilo za prihodnost. Je trajnosten in učinkovit, v sebi pa ima odločno podjetniško miselnost. Stranko postavlja v središče pozornosti in predstavlja revolucijo v načinu njene komunikacije z vozili. Svet se hitro spreminja, svet prevozništva pa mora ne le slediti razvoju, temveč tudi predvidevati in spodbujati spremembe. IVECO počne prav to. Novi IVECO S-WAY je prihodnost prevozništva, ki je na voljo tukaj in zdaj. Naše stranke bo dvignil na višjo raven!« 

Iveco S-Way je zaradi visoke stopnje udobja postal pri voznikih zelo priljubljen. Z novim paketom posodobitev pa naj bi se znižali tudi skupni stroški lastništva (TCO). Iveco S-way je sedaj postal 100-odstotno povezano vozilo. Že v preteklosti se je približno 80 odstotkov vseh kupcev odločilo, da naročijo vse razpoložljive telematske storitve, s posodobljenim Connectivity boxom (povezljivostnim modulom) pa se bo ta delež zagotovo še povečal. Dobre pa so tudi prodajne številke, saj je skupna prodaja vozil presegla vsa pričakovanja, občutno se je povečal tudi tržni delež. Modeli Iveco S-Way s pogonom na zemeljski plin so absolutni prvaki v Evropi in danes predstavljajo več kot četrtino prodanih enot. 

Cursor 13 z dvema novima različicama 

S-WAY je dobra izbira za prevoze na dolge razdalje, z dodatnimi posodobitvami pa se bo zagotovo še bolj približal lastnikom voznih parkov. Z vrsto izboljšav in novih funkcij naj bi se izboljšala učinkovitost rabe goriva, ki se kaže v skupnem zmanjšanju porabe goriva za do 3 odstotke. 

Nova ponudba motorjev izpolnjuje standarde emisij Euro VI/E in je homologirana za čisto biodizelsko gorivo druge generacije, kot je na primer HVO. Učinkovitost motorjev Cursor 11 in Cursor 13 je izboljšana s povečanim kompresijskim razmerjem, dodana je tudi nova strategija krmiljenja izgorevanja. Bogata ponudba motorjev Cursor 13 je sedaj razširjenja še za dve različici: 490 KM (4.900 Nm) in 530 KM. V razredu najmanjših pogonskih agregatov pa je Cursor 9 dobil novo različico s 340 KM. 

Daljše razmerje pogonske osi in aerodinamični popravki

13-litrski motorji so kombinirani z novimi, visokoučinkovitimi zadnjimi osmi z enostopenjsko redukcijo, v povezavi s pnevmatikami s standardnim profilom pa je daljše tudi pogonsko razmerje zadnje osi – 2,31 : 1. To omogoča občutno zniževanje frekvence delovanja motorja in posledično večjo učinkovitost pri umirjenih vožnjah na dolge razdalje. S temi lastnostmi in v kombinaciji z motorjem Cursor 13 s 490 KM bo S-Way zagotovo najpogostejša izbira med kupci, ki iščejo učinkovita vozila za prevoze na dolge razdalje. Poleg sprememb pogonskega sklopa pa je bil novi S-Way za večjo učinkovitost rabe goriva deležen tudi dodatnih posegov inženirjev. Ti vključujejo nov ECO način delovanja samodejne klimatske naprave, ki zmanjšuje nepotrebno porabo energije, kot tudi nove aerodinamične obloge A-stebričkov, ki še dodatno izboljšujejo pretok zraka ob kabini.

Pametna evolucija 100-odstotno povezanega tovornjaka

S-Way v prenovljeni različici prinaša tudi nov način komunikacije med voznikom in vozilom ter odpira novo področje pomoči vozniku, ki deluje proaktivno in predvidljivo. Z edinstvenim glasovnim spremljevalcem Iveco Driver Pal, novimi naprednimi funkcijami bo postalo upravljanje vozila preprostejše, produktivnejše in posledično tudi varnejše. 

Z uvedbo Iveco Driver Pal proizvajalec orje ledino. Sistem vozniku omogoča, da z glasovnimi ukazi prek storitve Amazon Alexa komunicira z vozilom, njegovimi nadzornimi sistemi, oddelkom Iveco Control Room in vsemi funkcijami za upravljanje voznega parka. Z MYIVECO lahko voznik upravlja nastavitve znotraj kabine, uporablja infozabavni sistem, poleg tega pa načrtuje pot v navigacijskem sistemu ter preveri rezultat ocene načina vožnje. S pomočjo Iveco Driver Pal in v povezavi z MYCOMMUNITY pa se voznik lahko poveže s skupnostjo drugih voznikov. Ta sistem omogoča izmenjavo sporočil na poti ali v bližini njihovega cilja. Z njegovo uporabo si vozniki lahko izmenjajo koristne informacije na poti in si pomagajo med seboj. Kot pravijo pri Ivecu, bo ta sistem omogočal, da vozniki s predčasnim obveščanjem drugih voznikov o stanju na cestah obvestijo svoje kolege in to, preden so obvestila posredovana preko drugih načinov obveščanja. 

Večja skrb za voznika

Prav tako so s prenovljenim modelom predstavili tudi novo storitev, ki vozniku in lastniku voznega parka prihrani odvečne skrbi v primeru nesreče ali druge težave z vozilom. Voznik lahko Iveco Top Care aktivira prek glasovnega spremljevalca Iveco Driver Pal. S tem lahko vnaprej obvesti najbližjo servisno delavnico o nastali težavi in s tem pospeši rešitev nastalega problema. Storitev ponuja inovativni paket gostoljubnosti za voznika, če vozilo v šestih urah ni pripravljeno za nadaljevanje vožnje. In sicer ta vključuje brezplačen prevoz voznika, namestitev in (po potrebi) tudi zdravniško pomoč.

 Spremembe tudi pri plinskih različicah 

Različici tovornjaka Iveco S-Way s pogonom na stisnjen zemeljski plin (CNG) in na utekočinjen zemeljski plin (LNG) sta opremljeni z novimi pametnimi dodatki, kot sta kompresor sklopke in variabilna črpalka za krmiljenje, kar dodatno poveča učinkovitost glede rabe goriva. Motorne izboljšave in nove funkcije pri modelih z dizelskim motorjem lahko skupaj z novimi pametnimi rešitvami in dodatki še dodatno prispevajo k zmanjšanju emisij CO2. Zaradi vsega tega je Iveco S-Way s pogonom na zemeljski plin nesporni trajnostni prvak v prevozih na dolge razdalje. 

Fotogalerija