Zmogljivejši motorji za Movana

Opel je ob predstavitvi novega Movana predstavil tudi novo paleto BiTurbo motorjev, ki ponujajo večjo moč, več navora in večjo učinkovitost. Zaradi nizke porabe goriva in dolgih servisnih intervalov, novi motorji BiTurbo močno zmanjšujejo stroške lastništva za podjetja in upravljavce voznih parkov. Servisni interval so podaljšali na 40.000 kilometrov oziroma dve leti.

Zmogljivejši motorji za Movana
2,3-litrski pogonski agregati imajo razpon moči od 130 KM do 180 KM, vsi pa ustrezajo strogim emisijskim standardom Euro 6d-TEMP (lahka vozila) ali Euro V-Id (težka vozila).

Nova ponudba motorjev je sestavljena izključno iz dizelskih agregatov BiTurbo. 2,3-litrski pogonski agregati imajo razpon moči od 130 KM do 180 KM, vsi pa ustrezajo strogim emisijskim standardom Euro 6d-TEMP (lahka vozila) ali Euro V-Id (težka vozila). V primerjavi s prejšnjo generacijo imajo novi motorji od 5 do 10 KM več in 20 do 40 Nm večji navor. Najzmogljivejši BiTurbo z močjo 180 KM pa ima največji navor 400 Nm.

Spredaj, zadaj ali na vsa štiri kolesa
Poleg pogona na prednji kolesni par lahko Oplove stranke izberejo tudi konfiguracijo pogona na zadnja kolesa, kar izboljša zmogljivosti Movana pri opravljanju težjih nalog. Obe konfiguraciji vključujeta šeststopenjski ročni menjalnik, v prihodnosti pa bo na voljo tudi avtomatiziran menjalnik. Določene različice Movana so po izbiri na voljo tudi s pogonom na vsa kolesa.Različice Movana s pogonom na zadnja kolesa je mogoče naročiti z dodatnim diferencialom z omejeno zaporo, kar zagotavlja dodatni oprijem na spolzkih površinah in na gradbiščih. Če se eno kolo začne vrteti na spolzki površini, se navor preusmeri na kolo z boljšim oprijemom.