Opel Vivaro tretje generacije

Hitro rastoči trg srednje velikih dostavnih vozil bo s tretjo generacijo Opla Vivara dobil še večji zagon. Leta 2001 si je Vivaro utrl pot in zaslovel kot odličen dostavnik, ki je lahko tudi pisarna na kolesih. S proizvodne linije je doslej zapeljalo približno milijon teh vozil.

Opel Vivaro tretje generacije
Že leta 2020 bo ponudba učinkovitih pogonskih sklopov vključevala tudi povsem baterijsko električno različico.

Na voljo bo v treh velikostih, ki so prilagojene najrazličnejšim zahtevam in s številnimi inovativnimi tehnologijami. Poleg tega je Opel prevzel odgovornost za globalni razvoj prihodnjih lahkih gospodarskih vozil za celotno skupino Groupe PSA. 

Novi Opel Vivaro, ki ga bo možno v Nemčiji naročiti od februarja in bo v prodajnih salonih v drugi polovici letošnjega poletja, temelji na najsodobnejši platformi in je na voljo v različnih izvedbah glede na želje uporabnikov: kot furgon Cargo, furgon s podaljšano kabino za do šest potnikov, šasija s platformo in kombi za prevoz oseb, prvič pa so namesto dveh na voljo tri dolžine (4,60 metra, 4,95 metra in 5,30 metra). Z največjo prostornino za tovor 6,6 m3 se novi Vivaro odlikuje z nosilnostjo do 1400 kilogramov – 200 kg več od predhodnika. Isto velja za vlečne obremenitve: z največjo maso prikolice 2500 kg zmore kar za pol tone več kot prej. Skromna je samo višina, ki pri večini različic meri 1,90 metra, in omogoča, da novi Vivaro brez težav parkira v kleteh nakupovalnih središč z nizkim stropom, da je natovarjanje in raztovarjanje kar se da preprosto.

Na voljo tudi s štirikolesnim pogonom

Napredni sistem za nadzor oprijema IntelliGrip zagotavlja stabilnost in varnost na različnih spolzkih podlagah, kot so blato, pesek ali sneg. Izvedba za gradbišča dodatno vključuje še višji odmik od tal in zaščito podvozja. Že ob sprejemanju naročil bo Opel novega Vivara ponudil tudi s štirikolesnim pogonom proizvajalca Dangel. Široka zadnja in drsna stranska vrata zagotavljajo neomejen dostop do tovornega prostora. Še posebej praktična so drsna vrata, ki se lahko pri Vivaru prvič odpirajo samodejno s pomočjo elektrike – zadošča pomik z nogo na območju senzorja na zunanji strani vozila. Odprtina Flex-Cargo pod sovoznikovim sedežem pri 5,30 metra dolgi različici omogoča varen prevoz do 4,02 metra dolgih predmetov.

Povezljivost in udobje

V notranjosti novega Vivara se voznik in sopotniki počutijo kot v osebnem vozilu: da je vožnja sproščena, poskrbijo projekcijski zaslon, 180o vzvratna kamera, opozarjanje na nevarnost naleta, samodejno zaviranje v sili in regulator hitrosti. Ergonomski položaj sedeža vozniku zagotavlja, da so vsi elementi za upravljanje dobro pregledni in preprosto dostopni. Voznika bodo navdušili tudi najsodobnejši sistemi za povezave, informacije in razvedrilo.

Opel z novim Vivarom nadaljuje izvajanje strateškega načrta PACE! z naložbami v rastoče tržne segmente z velikim številom vozil. Že leta 2020 bo ponudba učinkovitih pogonskih sklopov vključevala tudi povsem baterijsko električno različico. Opel uvaja elektrifikacijo tudi pri svojih modelih lahkih gospodarskih vozil in Vivaro ne bo pripravljen samo za delo na podeželju in obrobju mest, temveč bo lahko – pogosto omenjenim omejitvam navkljub –vozil tudi ‘do zadnjega metra’ v mestnih središčih.