Železniško-ladijska povezava z zahodno Kitajsko

Mednarodni transportni in info-logistični ponudnik je vzpostavil novo intermodalno povezavo med zahodno Kitajsko ter ASEAN regijo in Evropo. Železniški prevoz preko Chongqinga je v primerjavi z ladijskim ali cestnim prevozom hitrejša in cenejša opcija transporta do južne Kitajske, od koder so na voljo ladijske povezave do številnih destinacij.

china-hinterlandrail-seacopyright-cargo-partner01

Novi »mednarodni kopensko-morski trgovinski koridor«, ki je del kitajske razvojne strategije BRI (Belt and Road Initiative), so uvedli leta 2017 v sodelovanju z državami članicami Združenja držav jugovzhodne Azije (ASEAN). Ta trgovinska in logistična pot temelji na železniški povezavi preko mesta Chongqing na jugozahodu Kitajske, kar zagotavlja učinkovit transport blaga med zahodnimi kitajskimi provincami in številnimi destinacijami v Aziji in Evropi. Leta 2019 je imel koridor povezavo s približno 190 pristanišči v 90 državah po vsem svetu.

Dnevni železniški prevozi iz kitajskega zaledja v južna kitajska pristanišča

S kombinacijo železniškega in ladijskega prevoza skozi omenjeni koridor cargo-partner pokriva celotno zahodno Kitajsko. V primeru izvoza iz regije se blago pobira v trinajstih zalednih provincah, ter se nato po železnici prepelje skozi Chongqing do pristanišč na jugu Kitajske, kot je npr. Qinzhou. Tranzitni čas železniškega prevoza med mestoma Chongqing in Qinzhou je približno 36 ur. Od tam naprej gredo pošiljke z ladijskim prevozom v številna pristanišča po vsem svetu. 

Stefan Krauter, izvršni direktor podjetja cargo-partner, vidi v tej regiji velik potencial: »Kitajska ima ambiciozne razvojne načrte za zahodne province, zato je veliko investirala v infrastrukturo te regije. Novi mednarodni kopensko-morski trgovinski koridor tako spodbuja trgovinske odnose med Kitajsko in sosednjimi državami in hkrati ponuja dobre logistične rešitve za izvoz v Evropo. Veseli smo, da lahko strankam ponudimo hitro in stroškovno učinkovito transportno povezavo s kitajskim zaledjem.«Hitrejši od ladijskega in cenejši od cestnega prevoza

Z železniško povezavo skozi Chongqing cargo-partner zagotavlja časovno in stroškovno učinkovit transport v primerjavi z ladijskim ali cestnim prevozom iz zahodne Kitajske. Železniški prevoz od tovarne do pristanišča ima v povprečju od 7 do 10 dni krajši tranzitni čas kot rečni prevoz (barže) in je približno 30-50 % cenejši kot cestni prevoz. Zaradi široko razvejane mreže lastnih pisarn v Aziji in Evropi lahko cargo-partner ponudi celovite rešitve »od vrat do vrat«.