Zelena luč za Digitalni potni list
16.05.2024 Vabimo vas, da se prijavite na spletni seminar Zelena luč za Digitalni potni list, ki bo potekal 23. 5. 2024, ob 11. ...
Stuttgart je eno izmed nemških mest, ki si želi v letošnjem letu uvesti omejitveno okoljsko cono za dizelska vozila. To leto bodo vsa dizelska vozila s standardom nižjim od EURO 5 izločena iz prometa.
Od leta 2019 bi bilo mogoče izključiti tudi vozila s standardom EURO 5. Od leta 2022 so načrtovane tudi nadaljnje omejitve. Natančen obseg modre okoljske cone, ki je razdeljena na 22 posameznih območij, si lahko ogledate v mobilni aplikaciji Green-Zones (verzija 9. maj 2017) in na spletni strani BlauePlakette.de
Modra okoljska cona v Hamburgu je manj razdrobljena, vendar so njena pravila enako zapletena. Razdeljena je na dva dela, vendar imajo različne pravice dostopa za obe področji. V območju Stresemannstraße, prepoved vožnje vpliva na samo dizelske tovornjake z motorji standarda EURO 0 do EURO 5. Osebna vozila (dizel / bencin) še vedno lahko vstopijo v cono brez kakršnih koli omejitev. V območju Max-Brauer-Allee pa velja prepoved za vsa dizelsko gnana vozila.
V vsakem primeru je potrebno vožnjo dizelskim vozilom prepovedati postopoma. Zaradi tega je Zvezna agencija za okolje (Federal Environment Agency) napovedala morebitno uvedbo dveh modrih nalepk: svetlo modra za dizelska vozila s standardom EURO 5 in temno modra za najnovejša dizelska vozila z EURO 6d-Temp in 6d razreda. V vsakem primeru mora obstajati jasno razlikovanje med dvema nalepkama: ne samo barva, ampak tudi številka emisijskega razreda.
Medtem ko druga mesta tudi razmišljajo o uvedbi modrih okoljskih con. Berlin načrtuje uvedbo okoljskih con, takoj ko bo zvezna vlada dosegla dogovor. Osnabrück se je v nedavno objavljenem načrtu za čisti zrak odločil za modra okoljska območja za boj proti emisijam dušikovega oksida. Vse nove razpoložljive okoljske cone lahko poiščete na spletni strani BlauePlakette.de ali v mobilni aplikaciji Green - Zone