V Slovenijo zapeljal električni Transit

Na slovenske ceste prihaja električna izvedba Fordovega največjega dostavnika, modela Transit. Ponuja dve zmogljivosti elektromotorja in doseg do 317 kilometrov z enim polnjenjem (po WLTP standardu).

Ford E-Transit
Ford E-Transit | Foto: Boštjan Paušer

Električni dostavnik je mogoče izbirati v 25 različnih konfiguracijah, kot furgon, kombi furgon in šasijo. Najbolj priljubljen furgon je na voljo v treh dolžinah in dveh višinah. Na hitrih polnilnicah se lahko baterija iz 15 do 80 odstotkov napolni v 34 minutah, sicer pa pri Fordu, za doseganje maksimalne življenje dobe baterij, priporočajo polnjenje z izmeničnim tokom, ko se baterije, pri moči 11 kilovatov, povsem napolnijo v dobrih osmih urah.


Izbirati je mogoče med dvema elektromotorjema - šibkejši nudi 135 kilovatov (184 KM), močnejši pa 195 kilovatov (269 KM), pri obeh je navor 430 Nm. Nosilnost je odvisna od izvedbe in znaša v razponu od 900 kilogramov pa vse do 1.650 pri NDM vozila 4.250 kilogramov.


V notranjosti voznika pričaka nov, velik 12-palčni zaslon (diagonale 30,4 centimetrov) s sistemom SYNC 4, ki je povezan z oblakom, z možnostjo naprednega načrtovanja poti in pogovornim prepoznavanjem glasu.  Povezljivost v oblaku omogoča tudi posodobitve programske opreme na daljavo.


E-Transit omogoča, da na električno napajanje priklopite svoje orodje kar v kombiju, kamor koli vas pripelje delo. Pro Power, ki je na voljo kot dodatna oprema, zagotavlja 2,3 kilovata moči brez potrebe po generatorju. Tako lahko svoje vrtalne stroje, žage, prenosne računalnike in večino ročnega orodja priključite v vtičnico na vozilu in se preprosto lotite dela.


Vozila ima pet let jamstva brez omejitve kilometrov. Jamstvo brez omejitve kilometrov ne velja za baterijski sklop, ki ima omejitev osem let ali 160.000 kilometrov, kar nastopi prej. Pri slovenskem zastopniku pričakujejo, da bodo letos prodali 40-50 vozil, cene pa se začenjajo pri slabih 60 tisočakih (brez DDV).

Fotogalerija