Setra na vodik

Daimler Buses je napovedal širitev svoje obstoječe ponudbe vozil z ničelnimi emisijami z začetkom testiranja prvega turističnega avtobusa Setra na vodikov pogon.

Setra na vodik
Setra na vodik | Foto: Daimler Buses

Novo predstavljena Setra S 517 HD z gorivnimi celicami si deli pogonske komponente s tovornjakom na vodik Mercedes-Benz Gen H2, po uradnih podatkih pa naj bi doseg s polnim rezervoarjem za vodik znašal vsaj 800 kilometrov. Avtobus ima dva rezervoarja, ki lahko shranita do 46 kilogramov vodika, modul gorivnih celic moči 300 kilovatov pa je dobavilo podjetje cellcentric, skupno podjetje Daimler Truck (matična družba Setre) in skupine Volvo.

Setra na vodik

Osrednji elektromotor ima dolgotrajno moč 320 kilovatov oziroma največjo kratkotrajno moč 400 kilovatov z največjim navorom 1.368 Nm oziroma 2.470 Nm. Vgrajen je tudi baterijski sklop, ki služi za začasno shranjevanje električne energije in kritje največjih obremenitev (na primer med pospeševanjem).

Protected by reCAPTCHA, Google Privacy Policy and Terms of Service apply.