GoodyearPodaljšajte poti in povečajte učinkovitost z Goodyearovo novo linijo pnevmatik KMAX GEN-3
24.10.2025 Goodyear KMAX GEN-3 je nova generacija pnevmatik za velik kilometrski potencial, ki poleg izjemne vzdržljivosti, po k...
Scania je v Rugau na Kitajskem odprla novo tovarno, prvo tovarno tovornjakov v celoti v lasti zahodne znamke, kar doslej ni uspelo nobenemu drugemu proizvajalcu.

Investicija v novo tovarno, ki se nahaja 150 kilometrov od Šanghaja, je bila vredna 2 milijardi evrov in se razprostira na površini 800.000 kvadratnih metrov. Je zelo pomembna, saj pomeni spremembo v načinu, kako Kitajska odpira svoj avtomobilski sektor tujim proizvajalcem. Čeprav so tuji proizvajalci avtomobilov na Kitajskem že dolgo prisotni, so morali ustanoviti skupna podjetja z lokalnimi partnerji, vendar je v tem primeru Scania edini lastnik. Tovarna ima licenco za proizvodnjo do 50.000 vozil na leto, ta zmogljivost pa Scanii omogoča močno prisotnost na največjem svetovnem trgu gospodarskih vozil, hkrati pa ohranja popoln operativni nadzor.
Tovarna bo skoraj v celoti uporabljala obnovljive vire energije, vključno z lokalno proizvedenim bioplinom in certificirano zeleno elektriko, zaradi česar bo obrat eden okoljsko najučinkovitejših proizvodnih obratov podjetja na svetu.

Scania namerava tam proizvajati svoje obstoječe modele, pa tudi razvijati nove modele, posebej prilagojene zahtevam kitajskega trga. V okviru te strategije bo Scania predstavila novo serijo vlačilcev z imenom NEXT ERA, zasnovano posebej za kitajski trg, prvi modeli pa bodo na voljo v prvi polovici naslednjega leta.
Čeprav je kitajski trg zelo velik, Scania načrtuje, da bo Rugao uporabila kot izvozno bazo za druge trge po vsej Aziji, kar bo izkoristilo cenejšo lokalno proizvodnjo in logistiko. Ostaja odprto vprašanje, ali bo Scaniin zgled pri pridobitvi polne proizvodne licence omogočil enake pogoje tudi drugim zahodnim proizvajalcem tovornjakov in kako se bo to odražalo na kitajskem in svetovnem trgu gospodarskih vozil.