
DKV Box Europe zdaj na voljo tudi na Češkem
20.10.2025 DKV Mobility, vodilna platforma za plačila in rešitve na poti za podjetja, širi svojo rešitev EETS za cestnine: odsle...
Po daljšem obdobju so se pri podjetju Ohara Corporation odločili, da posodobijo ponudbo vozil za urejanje smučišč. In zahteve, ki so jih imeli pri izbiri motorjev so bile: majhne emisije škodljivih emisij, tiho delovanje motorja in veliko navora, ki ga stroji za urejanje smučišč potrebujejo.
Na Japonskem je s snegom potrebno ravnati previdneje, saj so smučišča na nižjih nadmorskih višinah v primerjavi z evropskimi ali ameriškimi smučišči. Zaradi tega je sneg bolj vlažen in sipek, prav tako pa so tudi okoljske zahteve strožje.
»Novi japonski predpisi o količini škodljivih snovi so postavili še višje zahteve. Preverili smo več dobaviteljev motorjev in ugotovili, da motorji Scania odgovarjajo našim zahtevam, poleg tega pa vemo, da njihovi motorji dobro delujejo v zimskih razmerah,« je dejal Minoru Baba, pomočnik vodje dizajna vozil v podjetju Ohara.
Podjetje Ohara je motorje Scania uporabljalo že v preteklosti in jih preizkušalo na raziskovalnih vozilih na Arktiki. Na koncu so se Japonci odločili za model Rizin, ki uporablja 9,3-litrske motorje Scania s 350 KM in 1.800 Nm navora.