35 let podjetja Cordia
12.12.2024 Podjetje Cordia d.o.o. bo v letu 2025 praznovalo 35 let svojega obstoja in 30 let sodelovanja s podjetjem DAF Trucks ...
Scania Fuel Masters – nova interaktivna tekmovalna spletna stran, na katerem bodo lahko vozniki primerjali svoje najbolj varčne poti s pomočjo mobilnih telefonov. Spletna stran spodbuja voznike, da se potegujejo za Scanijine nagrade in hkrati požanjejo priznanje svojih kolegov.
„To je eden od načinov, s katerimi Scania jasno sporoča, kako osredotočena je na porabo goriva,“ pojasnjuje Björn Fahlström, podpredsednik upravljanja z izdelki pri Scania Trucks. „Scaniini pogonski sklopi Euro 6 so bili izjemno uspešni na več neodvisnih preizkusih porabe, ki so jih objavili mediji v zadnjih nekaj letih. Za resnične junake te zgodbe – voznike – želimo postaviti za uporabo enostaven forum, na katerem bodo lahko objavili svoje najboljše dosežke za volanom.“
Tekmovanje Scania Fuel Masters bo trajalo osem tednov. Na njem lahko sodelujejo vsi vozniki z vozili Euro 5 ali Euro 6, ne glede na znamko vozila.
„Opažamo veliko razliko v njihovem obnašanju“, dodaja Fahlström. “Ker je več kot 140.000 Scaniinih vozil povezanih z omrežjem, lahko spremljamo nenehno zmanjševanje porabe goriva na tono/kilometer. Očitno je, da so k zmanjševanju porabe goriva, poleg nenehnega razvoja naših izdelkov, znatno pripomogli tudi drugi dejavniki, kot sta na primer šolanje voznikov in zavedanje, kako nizka poraba goriva vpliva na ekonomičnost in vzdržnost poslovanja.“
Sodelovanje v tekmovanju Scania Fuel Masters je enostavno
Voznik sporoči svoje rezultate s pomočjo aplikacije, v katero vnese podatke o vozilu, bruto težo vozila, razmere na cesti in vremenske okoliščine, zraven pa pripne še sliko vozila. Voznik se morajo nato sami odločiti, ali je na primer poraba 36,5 litra goriva na 100 kilometrov dober rezultat za vlačilec Scania G 450 6x4 na poti od Varšave do Gdanska v močnem dežju s priklopnikom, na katerem je naložen bager.
Ker bodo lahko drugi vozniki komentirali objavljene poti z všečki „hupanje“, je Fahlström prepričan, da se ni treba bati potvarjanja podatkov. „Verjetno ni potrebno posebej poudarjati, da boste z objavo nesmiselnih podatkov streljali na svoj lasten gol“, še dodaja.
Našli boste tudi nasvete
Poleg možnosti posredovanja svojih vozniških dosežkov, bodo našli vozniki na spletni strani tudi nasvete Scaniinega trenerja in kviz z vprašanji, ki se nanašajo na Scanio. Nasveti so objavljeni v obliki kratkega filma, ki predstavlja Cema Kizilkayo, priznanega trenerja v Scaniinem transportnem laboratoriju v Södertälju na Švedskem. Žirija, sestavljena iz štirih Scaniinih zaposlenih, bo vsak teden izbrala tri zmagovalce, ki bodo prejeli Scaniino uro. Tekmujejo lahko vsa vozila, žirija pa bo upoštevala tip vozila in njegovo nalogo.
Fahlström pravi, da se morda zdi nenavadno, da omogočajo sodelovanje tudi voznikom z vozili drugih znamk, vendar se Scania ne boji nikogar in v tem smislu ugotavlja: „Scaniina samozavest je povsem upravičena in temelji na tem, kar njena vozila in storitve dosegajo na področju zmogljivosti in kakovosti.“ „To pomeni, da se ne bojimo primerjave z vozniki drugih znamk. Tudi oni bodo lahko dosegli dobre dosežke v okviru svojih parametrov.“