Rekordna prodaja za Volkswagen v letu 2018

Volkswagen je leto 2018 zaključil z novo rekordno prodajo. Skupno je znamka v svetovnem merilu v celotnem letu prodala 6,24 milijona vozil, kar je 0,2 odstotka več kot leta 2017.

Volkswagen s polno paro nadaljuje digitalno transformacijo
Volkswagen stavi na digitalne tehnologije, da bi tako preobrazil svoje poslovanje in svojim strankam ponudil inovativne, povezane avtomobilske storitve.

Pozitivni prodajni rezultati v Južni Ameriki (+13,1 odstotka), v ZDA (+4,2 odstotka) in v Evropi (+3,6 odstotka) so kompenzirali močne gospodarske negotovosti na Kitajskem, v Argentini in v Mehiki ter deloma močne posledice prehoda na preizkusni postopek WLTP v Zahodni Evropi. Pri tem so se kot odločilna gonilna sila za rast izkazali ofenziva športnih terencev in številni drugi novi produkti znamke.

Segment športnih terencev v izjemnem porastu

Globalna ofenziva športnih terencev znamke Volkswagen je že obrodila prve sadove. Kupci so dobro sprejeli številne nove modele, ki so bili predstavljeni na tržišča. Medtem ko je v svetovnem merilu prodaja osebnih vozil znamke v letu 2018 narasla za 0,2 odstotkih v primerjavi z letom 2017, je segment športnih terencev v istem obdobju narasel za 38,0 odstotka. To pomeni, da je skoraj vsak peti prodan Volkswagen športni terenec (19,2 odstotka). V letu 2017 je ta delež še znašal 13,9 odstotka.

Do leta 2025 bo imel Volkswagen v globalni ponudbi več kot 30 modelov športnih terencev s klasičnim in električnim pogonom. Ofenziva športnih terencev bo bistveno prispevala h krepitvi osnovne dejavnosti znamke in tako zagotovila, da bo znamka lahko izvedla potrebne milijardne naložbe v električno mobilnost in avtonomno vožnjo.

Veliko povpraševanja tudi po električnih vozilih

Vedno bolj priljubljeni so tudi Volkswagnovi električni avtomobili. Znamka je v preteklem letu skupno prodala okoli 50.000 izključno električnih avtomobilov in priključnih hibridov, kar je 13 odstotkov več kot leto poprej. Še posebej veliko povpraševanja je bilo za e-Golf1: dosegel je 45-odstotno rast prodaje in se s tem uvrstil med vodilne električne avtomobile v Nemčiji in Evropi.