Prihodnost urbane dostave

Z uvedbo novih dostav do vrat v urbanih mestnih središčih ob uporabi avtonomnega vozila Renault EZ-PRO, postavlja DPDgroup nove smernice na področju paketne dostave.

Prihodnost urbane dostave do vrat
Trg z dostavo do vrat se nenehno povečuje in pričakuje se, da bo še naprej skokovito rasel.

"Omenjeni projekt nam omogoča, da si predstavljamo, na kak način lahko optimizirana dostava do vrat oblikuje urbano življenje jutrišnjega dne. Vse z implementacijo bolj okolju prijaznih in enostavnejših rešitev. DPDgroup je navdušena, da lahko to vizijo deli z enim največjim avtomobilskih proizvajalcev na svetu, kot je Skupina Renault", pravi Thomas Steverding, višji upravitelj procesov in razvoja v DPD v Nemčiji, zadolžen za inovacijski program avtonomnih vozil znotraj DPDgroup.

Dostava do vrat v prihodnjih 10-ih letih

Trg z dostavo do vrat se nenehno povečuje in pričakuje se, da bo še naprej skokovito rasel. Velik porast je opazen tudi na področju spletnega nakupovanja. Leta 2017 je bilo kar 57 % evropskega prebivalstva identificiranega kot spletnih nakupovalcev. Med slednjimi je veliko t. i. strastnih nakupovalcev, ki opravijo povprečno 45 spletnih nakupov na leto (približno enega na teden), medtem ko v Združenem kraljestvu letno opravijo kar 82 spletnih nakupov.  Nakupovalci, ki iščejo blago, ki ga v njihovi državi ni na voljo ali pa enostavno iščejo boljše ponudbe, se v več kot 50 % odločijo za nakup s tuje spletne strani; zlasti iz Združenega kraljestva in vse več iz Kitajske. 

Posledično se bo do leta 2025 skupni obseg paketov, dostavljen posameznikom v Evropi, podvojil. Tako bo dostavljenih skoraj 15 milijard paketov letno, največ v urbanih mestih. Obenem pa se mesta vse bolj zavzemajo, da drastično zmanjšajo prometne zastoje in onesnaževanje urbanih središč.  Prav zaradi tega je za podjetja, kot je DPDgroup, velik izziv, kako prispevati k bolj trajnostno uravnovešenim oziroma t. i. inteligentnim mestom. Vsled temu gre nenehno uvajanje inovacij za boljše in pametnejše dostave strankam, nenehno optimiziranje procesov dostave v mestnih središčih in razvoj vse bolj prilagodljivih vozil za dostavo v mestih.

DPDgroup je ponosna, da je pri tovrstnem inovativnem projektu sodelovala s Skupino Renault. Vse z namenom olajšanja vsakodnevnega dela voznikov ter izpolnjevanja pričakovanj državljanov in javnih organov glede kontinuirane vzpostavitve pametnih, okolju prijaznih mest.

DPDgroup postavlja nove smernice dostave paketov do vrat z avtonomnim vozilom

Avtonomna vozila lahko postanejo moteča tehnologija za prometno industrijo in imajo velik vpliv na osnove poslovanja - na ljudi, omrežja in infrastrukturo. Avtonomno vozilo Renault pa bo omogočalo, da bo dostava določenega dela pošiljk dosegla izjemno stopnjo fleksibilnosti, hkrati pa bo uvedlo popolnoma nove scenarije dostave, zlasti na območju urbanih mestnih središč. Novo vozilo je tako velik prispevek k inteligentnim mestom prihodnosti, saj zmanjšuje promet in onesnaževanje. DPDgroup pa si je ob tem zastavil jasne in smele cilje, ter strateško postavljene strategije, ki vključujejo nove načrte dostave, v korist lokalnih organov in končnih prejemnikov:

Avtonomni prevoz do dostavnega območja v notranjosti mest
Pošiljke se vozilu naloži na sortirnem centru DPDgroup na obrobju mesta, in nato potuje do določene zbirne točke v središču mesta. Tam voznik prevzame vozilo in se posledično lahko bolj posveti dostavi pošiljk, saj s prevzemom in z dostavo samega vozila več ne izgublja časa.


Mobilne omarice (paketomate) 
Avtonomni avtomobil Renault EZ-PRO se uporablja kot paketomat, ki bo DPDgroupu omogočila, da učinkoviteje načrtuje dostavna mesta in pošlje obvestila končnim prejemnikom, ki bodo lahko sami prevzeli ali vrnili pošiljko z določenega mesta.

Avtonomni avtomobil omogoča končnim prejemnikom tudi, da določijo kraj dostave. Imeli bodo možnost zahtevati, da avtonomno vozilo pošiljko dostavi na mesto in čas po njihovi izbiri (npr. na prejemnikov dom zelo zgodaj zjutraj, na delovno mesto med malico, ipd.). Vse z namenom prilagoditvi željam in potrebam naših strank.

Sodelovanje med obema blagovnima znamkama ima z gotovostjo še nešteto priložnosti za napredek in nadaljni razvoj. Z izkušnjo nove oblike dostave “do vrat” pa se zavedamo, da je DPDgroup odlična izbira tudi za razvijanje prihodnjih inovativnih oblik dostave”, je povedal Philippe Divine, direktor strategije za lahka avtonomna vozila Skupine Renault.

DPDgroup, inovativni dostavljalec paketov

DPDgroup zagotavlja najuspešnejše storitve dostave velikemu številu podjetij in končnim prejemnikom ter ob tem oblikuje inovativne dostavne storitve, katerih namen je zagotoviti uporabnikom prijazne in prilagodljive rešitve:

  • 32.000 lokalnih prevzemnihPickuptočk: rešitve za dostavo na lokacijah za prevzem v bližini doma. Blizu 95 % potrošnikov ima dostop do prevzemne točke v manj kot 15-ih minutah, glede na njihovo oddaljenost od doma.
  • Predvidevanje časa dostave s storitvijo Predict: edinstveno interaktivna storitev dostave, ki omogoča končnim prejemnikom, da so zjutraj obveščeni o času dostave (natančno na eno uro). Prejemniki lahko dostavo prestavijo na drug dan in lokacijo, če tako želijo.
  • Dostava v predhodno dogovorjenem časovnem okviru, z možnostjo Precise v Združenem kraljestvu z DPD in v Franciji s podjetjem Chronopost.
  • Dostave z dronom , z uvedbo redne komercialne linije leta 2016.