Predelava tovornjakov na vodik

CMB.TECH in Ford Trucks sta napovedala novo partnerstvo za predelavo tovornjakov Ford F-Max v tovornjake na vodik z dvogorivnim pogonskim agregatom. Tovornjake bodo predelali v delavnici za dvogorivne pogone podjetja CMB.TECH v Antwerpnu, s ciljem dobave prvih tovornjakov v letošnjem letu.

Ford Trucks & CMB.Tech
Ford Trucks & CMB.Tech | Foto: CMB.Tech

Ford Trucks, globalna blagovna znamka Ford Otosan, in CMB.TECH sta začela sodelovanje, ki bo ključnega pomena pri prehodu transportne industrije na bolj zelene alternative. Kot rezultat tega partnerstva bodo stranke verjetno imele hiter dostop do vodikovih rešitev, ki bodo ključnega pomena za začetek okolju prijaznejše dobe v sektorju.

Postopek predelave ne zahteva nobenih prilagoditev tradicionalnega dizelskega motorja, dodan je le dovod za vbrizgavanje vodika, zaradi česar je koncept zelo razširljiv. S tehnologijo dvojnega goriva se vodik vsesava v zgorevalno komoro, kar za pogon motorja zahteva manj vbrizganega dizelskega goriva.

Postopek predelave se začne z namestitvijo rezervoarjev za vodik na tovornjake in namestitvijo vbrizgalnega dovoda CMB.TECH na motor. Nato je nameščena krmilna enota motorja. Pretvorba v vodikov tovornjak CMB.TECH zmanjša porabo dizelskega goriva in s tem povezane emisije, hkrati pa ohrani dizelsko rezervno rešitev za tiste trenutke, ko polnjenje vodika ni mogoče.