Na voljo vstopnice za avtobusno konferenco

Šesta izdaja konference ZEB (Zero Emission Bus) na sejmu Busworld Europe bo ponovno združila prevoznike, oblikovalce transportnih politik, proizvajalce in strokovnjake iz industrije, da bi razpravljali o razogljičenju zasebnega in javnega prevoza. Vstopnice je mogoče že kupiti po znižani ceni.

Zero Emission Bus konferenca 2025
Zero Emission Bus konferenca 2025 | Foto: ZEB

Vstopnice za leto 2025 so na voljo! Ne zamudite ugodnih cen in se prijavite do 4. julija: 

https://visitor25.registration.zebconference.eu

Program ZEB 2025 je zasnovan tako, da avtobusnim prevoznikom, načrtovalcem javnega prevoza in lokalnim oblikovalcem politik nudi celovit pregled nad vidiki uvedbe voznega parka z ničelnimi emisijami v velikem obsegu.

Zero Emission Bus konferenca 2025

1. Razvoj avtobusov z ničelnimi emisijami (ZEB) v podpornem političnem okolju

Kljub ključnim izzivom, s katerimi se sooča uvedba ZEB, se sektor hitro razvija. Ključnega pomena je vpliv okoljskih in socialnih dejavnikov, prav tako vpliv podpornega političnega okolja. V zadnjem desetletju so številne globalne in nacionalne politike podpirale uvedbo ZEB z vrsto ciljno usmerjene zakonodaje, spodbud in pilotnih projektov. Na otvoritvenem plenarnem zasedanju konference ZEB bodo strokovni govorniki razmišljali o: »Oblikovanje prihodnosti: trendi na trgu avtobusov z ničelnimi emisijami in politična podpora«. Ta seja se bo osredotočila na stanje evropskega sektorja avtobusov z ničelnimi emisijami, pregledala ukrepe EU, ki spodbujajo razogljičenje avtobusov, in ocenila, kako uvedba napreduje glede na cilje EU. Obravnavali bodo tudi, katere regionalne avtobusne proge v Evropi je najtežje elektrificirati, razpravljali bodo o tem, kdaj lahko vodik postane konkurenčen in zakaj odločitve ne temeljijo vedno samo na stroških.

2. Potreba po poglobljenih razpravah

Ena od ključnih tehničnih sej konference ZEB 2025 bo obravnavala »Organizacijske spremembe in delovanje avtobusov z ničelnimi emisijami v resničnem svetu«, pri čemer bo raziskala vpoglede v delovanje in strategijo avtobusov na baterije in gorivne celice, ki izhajajo iz operativnih izkušenj, vključno z analizo meritev delovanja in premisleki pri strateškem odločanju pri izbiri avtobusov na baterije in gorivne celice. Poleg tega bo konferenca ZEB prvič dopolnila plenarna zasedanja z interaktivnimi sejami v ločenih skupinah. Te bodo omogočile poglobljene razprave in obravnavale ključna vprašanja o priložnostih in izzivih, povezanih z avtobusi na baterije in gorivne celice.

3. Reševanje infrastrukturnih izzivov

Da bi zagotovili uspešno uvedbo voznega parka z ničelnimi emisijami v velikem obsegu, je treba obravnavati infrastrukturne izzive. Negotovosti, povezane z infrastrukturo ZEB, kot so stroški vzdrževanja, operativna učinkovitost in polnilna infrastruktura, so prav tako vplivale na uvedbo voznega parka ZEB v velikem obsegu. Ena od skupinskih sej bo to vprašanje obravnavala z vidika »Servisiranja in vzdrževanja ekosistemov avtobusov z ničelnimi emisijami«. Ključne teme bodo vključevale analizo vzdrževanja ZEB, s poudarkom na zunanjem in notranjem vzdrževanju, stroških vzdrževanja, razpoložljivosti rezervnih delov, dejanskih stroških, povezanih s poprodajnimi storitvami proizvajalcev originalne opreme, varnostnih vidikih in upravljanju več tehnologij in infrastrukture vozil. Druga seja z naslovom »Polnjenje vnaprej: raziskovanje priložnosti in fiksne polnilne infrastrukture za električne avtobuse« bo predstavila vpogled v najnovejši razvoj priložnostnega polnjenja in fiksne polnilne infrastrukture, vključno z lokacijo polnilnic in prihodnjim načrtovanjem za optimizacijo polnilne infrastrukture in maksimiranje obstoječih objektov. Nadaljnja skupinska seja bo obravnavala tudi temo »Zagotavljanje zanesljivega polnjenja z vodikom: Priročnik od načrtovanja do delovanja«.

4. Razmislek o finančnih ovirah

Upoštevati je treba tudi finančne ovire za uvedbo voznega parka ZEB v velikem obsegu. V okviru skupinskega dela »Financiranje prehoda na avtobuse z ničelnimi emisijami« se bodo govorci poglobili v finančne posledice in vidike prehoda na vozni park ZEB ter raziskali strategije in vpoglede za oblikovanje prepričljivega poslovnega primera za učinkovito in trajnostno izvedbo tega. Prav tako bo priložnost za raziskovanje bolj specifičnih tem na področju finančnih ovir, pri čemer se bo eden od skupinskih delovnih delov osredotočil na »Razvoj kapitalskih in operativnih stroškov za avtobuse z ničelnimi emisijami: napovedi in strategije«. Med delom se bodo razprave osredotočile onkraj skupnih stroškov lastništva in ocenile vidike za visokoenergijske poti, ki zahtevajo dodatne ZEB ali infrastrukturo, finančna in operativna tveganja, povezana z razogljičenjem, in načine za njihovo obvladovanje ter zmanjšanje odvisnosti od kapitalskih stroškov.

5. Povejte svoje mnenje

Če vas ali vaše podjetje zanima katera od tem, zakaj se ne bi pridružili razpravi na ZEB in se poglobili v te izzive z drugimi ključnimi deležniki v sektorju? Pričakuje se, da bo ZEB 2025 doslej največji dogodek. Z več kot 400 udeleženci, več kot 85 govorniki in več kot 50 operaterji ni boljšega kraja za sodelovanje v prilagojenih priložnostih za diskusijo. Prijavite se lahko do 4. julija in prejmite popust za zgodnje prijave!

Program

ZEB 2025 program

Protected by reCAPTCHA, Google Privacy Policy and Terms of Service apply.