My TruckPoint: novi digitalni portal za stranke

Mercedes-Benz Trucks z novim portalom odgovarja na željo številnih strank, da bi upravljanje voznega parka še poenostavili, da bi imeli več časa za svoje vsakodnevne posle.

My TruckPoint
My TruckPoint | Foto: Daimler Truck

Po registraciji na mytruckpoint.mercedes-benz-trucks.com se na portal samodejno naložijo na primer podatki o vozilih in pogodbah. Stranke imajo tudi možnost samostojnega vzdrževanja svojih podatkov na spletu. Popolnoma digitalizirano delovno mesto strankam omogoča 360-stopinjski pregled nad relevantnimi informacijami, dokumenti in procesi – in vse to z enim samim dostopom.

Poleg pregleda voznega parka, vključno s podrobnimi podatki o vozilih, orodje, ki je brezplačno za stranke Mercedes-Benz Trucks, ponuja tudi celovite informacije o servisnih pogodbah, vključno s pogodbami Mercedes-Benz Uptime in Fleetboard. Stranke imajo tudi možnost ročnega dodajanja vozil drugih proizvajalcev. Platforma podpira tudi upravljanje voznega parka v zvezi s prihajajočimi vzdrževalnimi in inšpekcijskimi deli ali pogodbenimi zadevami. Ko pogodba poteče, MyTruckPoint samodejno ustvari obvestilo. Prav tako je mogoče naročiti originalne dele Mercedes-Benz za določena vozila. Stranke lahko kadar koli spremljajo svojo zgodovino naročil, zaradi česar bodo prihodnja naročila delov veliko lažja. Stanje proizvodnje in dostave novih naročil vozil si lahko ogledate tudi prek spletnega sledenja.