Mercedes-Benz eActros 600 na crash testu

Mercedes-Benz je svoj električni eActros 600 podvrgel testu trčenja - simulaciji bočnega trčenja, da bi preveril morebitne učinke na baterije.

Mercedes eActros 600 crash test
Mercedes eActros 600 crash test | Foto: Daimler Truck

Ob vseh prednostih električnega pogona pa ima s seboj tudi eno resno pomanjkljivost, in sicer možnost požara baterije. Baterije, ki se trenutno najpogosteje uporabljajo, se lahko vnamejo tudi "same od sebe", zaradi notranjega kratkega stika ali podobne težave, nevarnost za to pa se v primeru trka znatno poveča.

Mercedes eActros 600 crash test

V primeru, da se baterija vname, je poleg visokih temperatur požar praktično nemogoče pogasiti, saj kemikalije ne zagotavljajo le goriva, temveč tudi kisik, potreben za gorenje, zato baterija gori tudi pod vodo. Zato se pri izdelavi električnih vozil posebna pozornost posveča zaščiti baterij v primeru trka, da se prepreči škoda, ki lahko povzroči požar. Električni tovornjaki imajo praviloma velike baterije, z zmogljivostjo več sto kWh, zato bi imel morebitni požar veliko večje posledice kot pri osebnih vozilih.

Mercedes eActros 600 crash test

Mercedes-Benz je objavil rezultate testa bočnega trčenja električnega vlačilca eActros 600 in njegove učinke na tovornjak in baterije. Trčenje je bilo simulirano z vozičkom, težjim od tisoč kilogramov, ki je s hitrostjo 50 km/h trčil v bok tovornjaka (kjer se nahajajo baterije). Čeprav je bil profil šasije nekoliko poškodovan, baterijski moduli niso bili poškodovani, kar pomeni, da ni bilo nevarnosti požara.

Fotogalerija

Protected by reCAPTCHA, Google Privacy Policy and Terms of Service apply.