GoodyearZakaj se odločiti za pnevmatike Goodyear EQMAX?
06.11.2025 Goodyearova ponudba pnevmatik EQMAX in EQMAX ULTRA omogoča voznim parkom, da zmanjšajo emisije CO2 ter hkrati povečaj...
Mercedes-Benz je svoj električni eActros 600 podvrgel testu trčenja - simulaciji bočnega trčenja, da bi preveril morebitne učinke na baterije.

Ob vseh prednostih električnega pogona pa ima s seboj tudi eno resno pomanjkljivost, in sicer možnost požara baterije. Baterije, ki se trenutno najpogosteje uporabljajo, se lahko vnamejo tudi "same od sebe", zaradi notranjega kratkega stika ali podobne težave, nevarnost za to pa se v primeru trka znatno poveča.

V primeru, da se baterija vname, je poleg visokih temperatur požar praktično nemogoče pogasiti, saj kemikalije ne zagotavljajo le goriva, temveč tudi kisik, potreben za gorenje, zato baterija gori tudi pod vodo. Zato se pri izdelavi električnih vozil posebna pozornost posveča zaščiti baterij v primeru trka, da se prepreči škoda, ki lahko povzroči požar. Električni tovornjaki imajo praviloma velike baterije, z zmogljivostjo več sto kWh, zato bi imel morebitni požar veliko večje posledice kot pri osebnih vozilih.

Mercedes-Benz je objavil rezultate testa bočnega trčenja električnega vlačilca eActros 600 in njegove učinke na tovornjak in baterije. Trčenje je bilo simulirano z vozičkom, težjim od tisoč kilogramov, ki je s hitrostjo 50 km/h trčil v bok tovornjaka (kjer se nahajajo baterije). Čeprav je bil profil šasije nekoliko poškodovan, baterijski moduli niso bili poškodovani, kar pomeni, da ni bilo nevarnosti požara.