Lion’s City E prevozil 550 km z enim polnjenjem

550 kilometrov z enim polnjenjem. To je rezultat, ki ga je Lion's City E 12 dosegel na testu, ki je potekal pod budnim očesom TÜV SÜD. Pri MAN Truck & Bus pričakujejo, da bo do leta 2025 polovica vseh novih mestnih avtobusov MAN uporabljala alternativne pogonske tehnologije.

man-lions-city-e-2
Ekipa, ki je izvajala preizkus MAN eBus Efficiency Run je posebno pozornost namenila testiranju električnega avtobusa v čim bolj realnih pogojih.

Da bi izmerili največji doseg električnega avtobusa, je bilo vozilo poslano na t.i. "MAN eBus Efficiency Run", ki so ga opravili na progi (MVG) 176 in X80 v Münchnu. Popolnoma električni mestni avtobus je na progi med Karlsfelder Straße, Moosacher in postajo Puchheimer, vozil natanko 24 ur, za volanom pa so bili vozniki MAN ProfiDrive. MAN eBus Efficiency Run so budno spremljali tudi strokovnjaki uradnega preskusnega organa TÜV SÜD, ki so pred začetkom vožnje avtobusa zapečatili polnilno vtičnico, ob koncu testa pa so preverili prevoženo razdaljo.

Paleta električnih avtobusov MAN: preizkus v realnem stanju

Ekipa, ki je izvajala preizkus MAN eBus Efficiency Run je posebno pozornost namenila testiranju električnega avtobusa v čim bolj realnih pogojih. Posledično je MAN Lion's City E vozil na realni trasi, se ustavil na vsakem avtobusnem postajališču, odprl svoja vrata in jih znova zaprl. Poleg tega so bile za simulacijo povprečne obtežitve s potniki uporabljene uteži. "Vozili smo se povprečno naloženi, v spomladanskih temperaturah in po razmeroma ravni mestni/medmestni poti - seveda so bile to ugodne razmere," je povedal Heinz Kiess, vodja oddelka za trženje avtobusov. Poleg tega pa je še dodal: "Kljub temu je doseg 550 kilometrov več kot prepričljiv rezultat in odraža pozitivne izkušnje mnogih naših kupcev, ki že uporabljajo ali so že preizkusili MAN Lion's City E."

Fotogalerija