Köglove inovacije

Proizvajalec Kögel Trailer je predstavil svoje inovacije tako s področja izdelkov kot tudi storitev. Znamko Kögel v Sloveniji zastopa podjetje Petrans, d. o. o.

telematics-kogel

Prevoz zabojnikov

Polpriklopnik ‍Kögel Port 45 Triplex je raztegljiv na sprednjem, sredinskem in zadnjem delu. V dolžino meri 9.520 mm, zadek je ročno nastavljiv in ko je polpriklopnik raztegnjen v dolžino, meri 14.090 mm. Z majhno maso, ki v osnovni različici znaša približno 4.500 kilogramov, je ena izmed najlažjih šasij za prevoz različnih vrst zabojnikov. Posamezne komponente, kot so aluminijasta platišča in aluminijasti rezervoar za stisnjen zrak, prav tako pripomorejo k zmanjšanju mase. Na novo so razvili enodelni sprednji podaljšek, ki se premika s pomočjo ležajev. Njegovo premikanje je zato enostavno in hitro. Konzola s priključki za zrak in svetlobna telesa je nameščena v zaščitni vdolbini v sprednjem delu podaljška, kar precej poveča razpoložljivi prostor okoli priključnih kablov vlačilca. Za daljšo življenjsko dobo ima sredinski podaljšek na Port 45 Triplex vodila iz posebne plastike, ki ne potrebujejo posebnega vzdrževanja in dva dodatna valja potrebe premikanja. Zadnji podaljšek je zasnovan na enaki zasnovi. Možno ga je hitro nastaviti na enega od sedmih različnih položajev s pomočjo vrtljive ročice. Zaradi odsotnosti pnevmatskega krmiljenja za nastavljanje želene dimenzije polpriklopnika je porabljenega tudi manj stisnjenega zraka. Zaradi tega kompresor na vlečnem vozilu obratuje manj, s tem se porabi manj goriva in kar posledično se zmanjšajo tudi emisije CO2. Standardna različica Port 45 Triplex je primerna za prevoz 20-, 30-, 40- in 45-čeveljskih zabojnikov po standardu ISO, pa tudi Highcube Eurocorner zabojnikov dolžine 40 in 45 čevljev.



Multimodalni prevoz blaga po železnici

Kögel Cargo Rail izkorišča vse prednosti generacije NOVUM, ki naredijo priklopnike še robustnejše, vsakdanje upravljanje pa veliko preprostejše. Na voljo je z zelo stabilnim, lahkim jeklenim okvirjem in 90-milimetrskim vratom okvirja, masa osnovne različice pa znaša približno 6.350 kilogramov. Polpriklopnik je opremljen z ojačenim okvirjem šasije, kar omogoča multimodalni transport. Zaradi velikega nabora prilagoditev in z uporabo opcijskega FlexiUse sistema je polpriklopnik prilagojen najrazličnejšim prevoznim zahtevam. Zaradi uporabe v multimodalnem prevozu precej prispeva k varovanju okolja in zmanjšanju emisij CO2. Dodatne prednosti generacije NOVUM je tudi zajeten seznam serijske opreme. Na zadnji strani ima nameščene gumijaste odbojnike integrirane v okvir, ki so namenjeni zaščiti pred udarci in poškodbami. Robovi za prijem so integrirani v okvir, zaščita kraljevega čepa in os KTA NOVUM omogočajo nakladanje generacije NOVUM na železniške vagone in optimalno uporabo v kombiniranem transportu. Na voljo je za Cargo Rail, Cargo Coil Rail in Box Rail. FlexiUse omogoča uporabo pri dveh različnih kodifikacijah prevoza, in sicer kodifikacijska označba P380 z maksimalno notranjo višino 2.650 mm in kodifikacijska označba P395 z maksimalno notranjo višino 2.800 mm. Polpriklopnike je zato mogoče uporabljati na najrazličnejših železniških progah, špediterji pa s tem prihranijo čas in denar.


Os je plod lastnega razvoja 

Os Kögel KTA NOVUM združuje najkakovostnejše komponente z inovativnim konceptom in tvori hrbtenico generacije NOVUM ter zagotavlja dolgo življenjsko dobo. Na voljo je za vse prikolice Kögel generacije NOVUM tudi v različici RAIL za potrebe multimodalnega transporta. Popolna simbioza med KTA NOVUM in prikolicami generacije NOVUM je bila realizirana z razvojem novega podpornega sistema osi, s čimer so sedaj obremenitve še bolj optimalno razporejene. Zasnovana je tako, da nastale sile čim hitreje prenese na stranski nosilec. Asimetrično oblikovano jeklo in gumijasta puša odlično prenašata obremenitve, s čimer zmanjšujeta obremenitev materialov. Zaradi uporabe teh komponent in izboljšanega dizajna je prikolica še močnejša in stabilnejša. Vsi rezervni deli za KTA NOVUM bodo na voljo preko Kögel Parts.


Povečanje tovorne zmogljivosti

Kögel Box generacije NOVUM odlikuje nizka masa, ki pri standardni različici znaša približno 6.800 kg, s čimer zagotavlja veliko tovorno zmogljivost. Odporna šasija uporablja modularni sistem Kögel z moduli, sklopi in sestavnimi deli ter serijsko ojačenim zadnjim delom. Ohišje prikolice je izdelano iz visokoizolacijske pene, ki je popolnoma brez CFC. Na notranji strani je jeklena prevleka prevlečena s trdo PVC folijo in je enostavna za vzdrževanje. Stene in izolirana streha so plod lastne proizvodnje in zagotavljajo popolno zaščito za temperaturno občutljivo blago. Smerne utripalke in zavorne luči nad zadnjim delom vozila zagotavljajo večjo varnost v cestnem prometu. Da je postopek nakladanja še enostavnejši, ima Kögel Box zdaj devet notranjih LED-svetlobnih trakov. To optimalno osvetli nakladalno površino in prepreči nastanek poškodb tovora. Poleg tega je Kögel Box – PurFerro serijsko opremljen s certifikatom za pritrditev tovora DIN EN 12642 Code XL. Predstavljena različica je imela velik nabor dodatne opreme, kot so pritrditvene tirnice vzdolž celotne dolžine, kar ustreza različnim prevoznim zahtevam. Opremljena je bila tudi za namen dvonadstropnega nakladanja in vodili ter 23 tovornimi palicami – vsaka s 1.000 kilogrami nosilnosti. To omogoča nakladanje v različnih nivojih z dodatnimi 33 evro paletami.


10 kubičnih metrov večja tovorna prostornina

Špediterska in logistična podjetja se vse bolj zavezujejo, da bodo zmanjšala svoj ogljični odtis. Köglove prikolice v veliki meri prispevajo k doseganju teh ambicioznih ciljev. Kögel Euro Trailer NOVUM je za 1,38 metra daljša od običajnih priklopnikov in ponuja do 10 kubičnih metrov večjo tovorno prostornino ali za do štiri dodatne palete, odvisno od različice. Posledica tega je precej zmanjšana količina porabljenega goriva na prepeljano paleto, s čimer postane uporaba Euro Trailer polpriklopnika še učinkovitejša in varčnejša. Poleg tega ima njena uporaba za posledico 10 odstotkov nižjo stopnjo emisij CO2, medtem ko ostane poraba goriva na enaki ravni kot pri običajni prikolici.

Predstavljen polpriklopnik Euro Trailer NOVUM združuje vse prednosti generacije NOVUM, kot so optimiziran zunanji okvir in nastavljivi žepi za pritrjevanje, poleg tega pa je imel tudi opcijski zunanji okvir Strong & Go. To zagotavlja hitro in varno nakladanje in razkladanje, ter varen prevoz tovora brez uporabe pritrdilnih trakov za blago.

Standardno nameščen od junija 2021

Razstavljena polpriklopnika Kögel Cargo Rail in Kögel Euro Trailer sta imela nameščen sistem telematike Kögel Telematics, ki bo serijsko nameščen od junija 2021 dalje na vseh polpriklopnikih. S paketom telematike »BasicTrailer«, ki združuje storitve PosControl, TrailerControl in EBSControl, posreduje modul telematike naslednje podatke: položaj vozila v realnem času; omogoča dostop do podatkov o prikolici, kot so stanje priklopa in EBS priklopnika, o hlajenju in o pnevmatikah. S tem posreduje pomembne informacije o delovnem stanju priklopnika na spletni portal telematike. Zaradi odprtokodnega vmesnika Kögel Telematics lahko celo operaterji z mešanim voznim parkom dobijo natančen pregled nad vsemi svojimi vozili – in to ne glede na izbran portal telematike. Kögel Telematics Connectivity ne omogoča le prikazovanja vseh pridobljenih podatkov na spletnem portalu in drugih sistemih za upravljanje voznega parka, temveč tudi njihovo sprotno uvažanje v obstoječe procese drugih ponudnikov. Na spletnem portalu Kögel Telematics omogoča nastavitev alarmov, ki špediterja, delavnico ali upravljavca voznega parka po potrebi obvešča preko SMS-a ali e-pošte o določenih odstopanjih od nastavljenih parametrov, ali gre za odstopanje vozila od nastavljene poti (geofencing) ali odstopanje od nastavljene temperature hlajenega prostora.


Popoln nadzor nad voznim parkom

Kögel Full Service ponuja popoln nadzor nad stroški za upravljanje voznega parka, s čimer imajo špediterji natančen pregled nad fiksnimi stroški in nad rednimi servisnimi posegi v številnih servisnih delavnicah podjetja Kögel v Evropi. Paket Kögel Full Service vključuje vse servisne naloge, ki jih zahteva in priporoča Kögel v skladu s kontrolnim seznamom za vzdrževanje, vključno z rezervnimi deli, obrabnimi deli in materiali. Poleg tega so zajeta vsa popravila, potrebna zaradi obrabe vozil po pogodbi, pod pogojem, da so bila uporabljena in nameščena ustrezno. Izjema iz te pogodbe so le neobvezne dodatne storitve. Paket vključuje tudi preverjanje standarda za pritrjevanje tovora (DIN EN 12642 XL).