Brezplačen dogodek za voznike na Vranskem
07.10.2024 Agencija za varnost prometa v sodelovanju z Gospodarsko zbornico Slovenije, Obrtno zbornico Slovenije ter partnerji v...
Kot del svoje filozofije DAF Transport Efficiency je DAF še izboljšal prijaznost do izdelovalcev nadgradenj svojih tovornjakov DAF nove generacije. Nizozemski proizvajalec tovornjakov je razširil svoj revolucionarni program Plug & Play, povečal nosilnost za do 160 kilogramov in ponuja nove možnosti vzorca lukenj na šasiji.
DAF je lani predstavil svoj program za nadgradnje Plug & Play, skupaj s predstavitvijo celotnega nabora vlačilcev z dvojnim pogonskimi osmi in tovornih vozil za terensko in cestno uporabo. Ta program Plug & Play je bil zasnovan v tesnem sodelovanju s 25 vodilnimi izdelovalci nadgradenj v Evropi z namenom optimizacije specifikacij, naročanja in postopkov izdelave nadgradenj.
Program omogoča stranki, proizvajalcu in trgovcu, da skupaj izberejo vnaprej določene in prilagojene možnosti nadgradnje Plug & Play v DAF-ovem sistemu naročanja. Osnovni cilj je narediti "poroko" nadgradnje s šasijo DAF čim bolj preprosto. Po montaži nadgradnje na šasijo (s tovarniško nameščenimi moduli za montažo) se povežejo električni konektorji in nadgradnja je takoj pripravljena za uporabo.
Da bi to omogočili, lahko DAF-ove šasije zapustijo tovarno popolnoma pripravljene za hitro montažo in visoko kakovostno integracijo nadgradnje in vozila.
DAF prav tako širi svoj edinstveni program DAF Plug & Play, tako da vključuje vrsto univerzalnih tovarniških priprav za vse druge proizvajalce karoserij. Te možnosti so na voljo za namestitev petih namenskih nadgradenj za vozila: dvigala s kljuko za kotalne zabojnike, hidravlična dvigala, prekucniki, mešalniki za beton in samonakladalci.
Te nadgradnje predstavljajo približno 90 odstotkov trga nadgradenj. Stranke in trgovci lahko zdaj sodelujejo s skoraj vsakim proizvajalcem nadgradnje, da se odločijo, katere univerzalne tovarniške priprave šasije so potrebne za izjemno hitro namestitev nadgradnje. DAF lahko poskrbi ne le za konfiguracije šasije, temveč tudi za pravilno namestitev priključkov. To omogoča takojšnjo komunikacijo med nadgradnjo in zaslonom na armaturni plošči ter stikali v kabini. Rezultat so veliko krajši dobavni časi v procesu izdelave nadgradnje.
Nadaljnjo izboljšavo že tako vodilne nizke lastne mase DAF-ovih šasij zagotavlja na novo zasnovana zadnja zaščita pred podletom (RUP) iz polnega aluminija. Kljub temu da je po masi za 28 kilogramov lažja, je še bolj robustna od svojega jeklenega predhodnika.
Kupci tovornega vozila nove generacije se lahko odločijo tudi za kombinacijo togosti DAF vzdolžnih nosilcev šasije s togostjo pomožnega okvirja nadgradnje. Dodatne ojačitve šasije potem niso več potrebne. Posledica tega je zmanjšanje teže do 135 kilogramov, kar omogoča neprimerljivo nosilnost brez ogrožanja vzdržljivosti in togosti vozila.
Šasije DAF so tradicionalno opremljene s 60-milimetrskim vzorcem lukenj za pritrditev nadgradnje. Da bi zadostili posebnim zahtevam nadgraditeljev, pa je zdaj na voljo tudi 50-milimetrski vzorec lukenj po celotni dolžini šasije. Poleg tega je mogoče položaj vzorca kot celote prilagoditi potrebam izdelovalca nadgradnje, tudi če morajo luknje potekati vse do zadnjega dela šasije.
Prilagodljivost je pri tovornjakih vedno bolj pomembna. Položaj skoraj vseh komponent šasije, kot tudi sistema za naknadno obdelavo izpušnih plinov, je mogoče prilagoditi potrebam lastnika tovornjaka ali proizvajalca nadgradnje. Slednji lahko tudi navede, katere od razpoložljivih modulov za pritrditev na karoserijo DAF (BAM) je treba namestiti tovarniško in na katero natančno lokacijo. Na popolnoma ravno šasijo je nato mogoče hitro in učinkovito namestiti nadgradnjo, kar zmanjša stroške in zagotovi hiter začetek uporabe.
DAF ponuja tudi številne možnosti za krmiljenje nadgradnje in vgrajene opreme iz kabine – in obratno – z analognimi sredstvi ali prek posebnega vodila CAN proizvajalca karoserije, ki omogoča, da se signali in opozorila prenesejo v kabino in jasno projicirajo na veliki digitalni armaturni plošči. Na voljo je nič manj kot 51 ikon in 31 besedilnih blokov (zelenih, rumenih in rdečih), ki jih lahko spremljajo različni opozorilni ali opozorilni zvoki.
Na voljo je tudi celoten nabor poprodajnih programabilnih stikal MUX za nadzor nadgradnje. Ta stikala je mogoče postaviti in združiti v skupine glede na voznikove želje. To prispeva k udobju upravljanja in odstrani potrebo po naknadni vgradnji stikal.
Nadgradnje za svoje delovanje pogosto potrebujejo odgon, DAF na tej točki ponuja nič manj kot 68 različnih možnosti kardanskega prenosa moči, od direktno od motorja gnane in od sklopke neodvisne, do kardanske gredi s sklopko gnane od menjalnika. Vsi ti priključki za odgon moči so na voljo s priklopom na črpalko ali pogonom s prirobnico. DAF ponuja tudi možnost hkratnega delovanja do treh odgonov neodvisno drug od drugega.
Da bi zagotovili najvišjo možno zanesljivost in kakovost celotnega vozila (vključno s strukturo nadgradnje) in najhitrejšo možno operativno pripravljenost, je DAF Trucks zavezan stalnemu izboljševanju prijaznosti do izdelovalcev karoserije svojih tovornjakov. Skupaj z večjo nosilnostjo izboljšave pomenijo, da imajo ti DAF-ovi tovornjaki zelo majhne skupne stroške lastništva (TCO).