Hitrejši ladijski uvoz iz Azije

Mednarodnih ponudnik info-logističnih storitev je ponovno razširil ponudbo ladijskih prevozov in uvedel nove povezave iz Azije preko Kopra, Reke in Trsta do Evrope. Pošiljke, namenjene v srednjo in vzhodno Evropo imajo preko jadranskih pristanišč bistveno krajši tranzitni čas kot preko severnih pristanišč.

cargo-partneradria-express01copyright-cargo-partner

Hiter porast povpraševanja po uvozu iz Azije je v zadnjih mesecih povzročilo veliko pomanjkanje praznih zabojnikov v azijskih pristaniščih, zato se uvozna podjetja soočajo z dolgimi čakalnimi dobami in nezanesljivo dostavo. Da bi svojim strankam iz CEE regije lahko ponudili hitrejšo alternativo za ladijski uvoz (ki gre večinoma preko severnoevropskih pristanišč) ter hkrati zagotovili dovolj razpoložljive opreme, so v podjetju cargo-partner uvedli storitev "Adria Express".

Prevoz polnih zabojnikov: v povprečju 5-8 dni krajši tranzitni čas kot preko severnih pristanišč

Transport preko jadranskih pristanišč lahko, zlasti za pošiljke namenjene v srednjo in vzhodno Evropo ter južno Nemčijo, pomeni pomemben prihranek časa. Tranzitni čas iz azijskih pristanišč do Kopra, Reke in Trsta je v povprečju za 5-8 dni krajši kot do pristanišč ob Severnem morju, npr. do Hamburga ali Bremerhavna. S PRIORITY storitvijo cargo-partner nudi redne odhode iz vseh glavnih kitajskih pristanišč (z dobavo preko omenjenih treh pristanišč) ter zagotavlja visoko razpoložljivost opreme.

Stefan Krauter, generalni direktor podjetja cargo-partner, o strateški širitvi ladijskih prevozov pravi: »Kljub globalni situaciji zaradi COVIDa-19 in zmanjšanem obsegu pošiljk še naprej razvijamo storitve ladijskih prevozov, tako na področju polnih zabojnikov kot zbirnikov. Poglavitna prednost luke Koper je, poleg krajšega tranzitnega časa do srednje in vzhodne Evrope, tudi hitra in prilagodljiva manipulacija tovora. Z našim iLogističnim centrom Ljubljana zagotavljamo idealno središče za nadaljnjo distribucijo, vse do srednje in vzhodne Evrope. Tako imajo naše stranke iz avtomobilske industrije ugodne povezave z avtomobilskimi grozdi v južni Nemčiji, na Madžarskem, v Romuniji in na Slovaškem."

Ladijski zbirniki: tedenski odhodi iz Kitajske, Indije, Južne Koreje in Vietnama

Preko koprskega in reškega pristanišča cargo-partner zagotavlja redne povezave iz Azije tudi za ladijske zbirnike. Lani je podjetje ponudbo v tem segmentu še razširilo in tedenskim prevozom iz glavnih kitajskih pristanišč na Reko dodalo še tedenske povezave iz Xiamena, Tianjina, Qingdaa, Delhija, Mundre, Busana in Ho Chi Minh Cityja do Kopra. Ponudnik logističnih storitev preko Reke oskrbuje predvsem Srbijo, Hrvaško ter Bosno in Hercegovino, medtem ko povezavo Koper – Ljubljana uporablja predvsem za zbirniške storitve za Avstrijo, Madžarsko, južno Nemčijo, Romunijo, Bolgarijo in Slovaško.

»Tudi pri prevozu ladijskih zbirnikov lahko zagotovimo prednostno dodelitev zabojnikov, mesto na ladji in visoko stabilnost storitev. Tveganja med nakladom so zaradi konsolidacije blaga minimalna. Preko mreže lastnih pisarn in skladišč, tako v Aziji kot Evropi, lahko na enem mestu ponudimo prilagodljive in celovite rešitve po celem svetu,« pojasnjuje Stefan Krauter.

Storitev vključuje tudi cestne prevoze od in do pristanišča, carinjenje ter nadaljnje celovite logistične storitve preko mreže cargo-partner skladišč po Evropi. Pri prevozu polnih ladijskih zabojnikov podjetje omogoča še inteligentno sledenje pošiljk v realnem času.