Električni D Wide ZE z žerjavom in prekucnikom

Renault Trucks je že predstavil široko paleto električnih tovornjakov, namenjenih distribuciji, tokrat pa predstavljajo prvi električni tovornjak, namenjen dobavi na deloviščih. Prvi tovrstni tovornjak, model D Wide ZE, bo v uporabo predan skupini Noblet. Ta bo opremljen s prekucnikom in žerjavom.

pr2021-renault-trucks-d-wideze-electric-noblet0
Renault bo podjetju za najem obratov dostavil 26-tonski ZE 6x2 s krmiljeno zadnjo osjo, prekucnikom in žerjavom. To popolnoma električno vozilo je opremljeno s paketom štirih 66 kWh baterij.

Renault Trucks in Noblet Group bosta naredila pomemben korak v smeri razvoja prometa z ničelnimi emisijami. Renault bo podjetju za najem obratov dostavil 26-tonski ZE 6x2 s krmiljeno zadnjo osjo, prekucnikom in žerjavom. To popolnoma električno vozilo je opremljeno s paketom štirih 66 kWh baterij.

Zmanjšanje onesnaževanja zraka in hrupa v mestih

Zahvaljujoč nizki ravni hrupa in odsotnosti emisij izpušnih plinov je Renault Trucks D Wide ZE primeren za oskrbo na deloviščih, zlasti v urbanih in primestnih okoljih.

Na gradbiščih bodo tako lahko žerjavi in prekucniki, ki zahtevajo neprekinjeno delovanje motorja, zdaj delovali brez emisij CO2 in hrupa. Tako se bosta znatno izboljšala udobje delavcev in kakovost življenja lokalnih prebivalcev. Uporaba električnih tovornjakov na terenu odpravlja tudi eno od težav pri terenski uporabi - dvigovanje prahu, brez potrebe po namestitvi navpičnega izpušnega sistema. Za oskrbo na deloviščih ta vozila znamke Renault Trucks ZE izpolnjujejo okoljske zahteve mestnih območij z omejenim prometom.

Prav to - "nič emisij v uporabi" - želi doseči podjetje Noblet, ki daje v najem stroje in vozila na deloviščih z vozniki. V tem že vidi primerjalne prednosti: "Nekatere stranke v nekaterih mestih v pariški regiji bodo za določena delovišča pripravljene plačati več za opremo, ki ne povroža lokalnih emisij in predvsem tiha. Poleg tega v Franciji koristimo dodatno amortizacijo, ki predstavlja nekaj več kot 10% kupnine," je pojasnil Laurent Galle, izvršni direktor Nobleta.

Avtonomija, ki je popolnoma primerna za urbano in primestno uporabo

Skupina Noblet je izbrala D Wide ZE, ki je opremljen s štirimi baterijami po 66 kWh, ki jih je mogoče napolniti v manj kot 10 urah iz 22 kW vtičnice in v manj kot 2 urah s hitrim polnjenjem (150 kW). Vozilo, ki se bo uporabljalo na območju Pariza, lahko enostavno napolnite v bližini obratovalnih mest ali na nekaj postajah v Parizu, ki so primerne za gospodarska vozila. Na primer, enourno delno polnjenje (22 kW) bo zagotovilo dodatnih 15 do 20 km, zaradi česar bo elektrika idealna tehnologija za mestno uporabo.