Električna ofenziva

Citroën je močan akter na trgu gospodarskih vozil. Letos je znamka uspela ob svoji stoletnici izpostaviti nekaj edinstvenih oblik karoserije, ki so zaznamovale zgodovino avtomobilizma, kot na primer 2 CV furgon, Type H, C15 oziroma Berlingo.

Električna ofenziva
Citroën želi poklicnim uporabnikom ponuditi konkretne rešitve za mobilnost v urbanih središčih in tudi na podeželskih poteh po zaslugi avtonomije, s katero je možno zagotovo opraviti večino poti.

Danes je Citroën 6. avtomobilski proizvajalec v Evropi z 9,2-odstotnim tržnim deležem. K uspešnim prodajnim številkam pripomorejo priljubljeni produkti, kot sonovi Berlingo Van, Jumper in tudi Jumpy. Kot pravijo pri Citroënu so zasnovno modelov navdihnile stranke s svojo rabo, poleg tega pa so na voljo tudi razne predelave. Filozofija "Inspired by Pro" sega tudi v mrežo znamke, znotraj katere je bil vpeljan nov maloprodajni koncept, poimenovan La Manufacture. Ta je namenjen poklicnim uporabnikom in dokazuje, da si znamka prizadeva ponuditi čisto vsem svojim strankam iste standarde ob sprejemu, z vidika individualizacije podobe in udobja z namenom, da bi jim omogočila edinstvene izkušnje.

Citroën se kot pomemben akter na področju energetskega prehoda, ki črpa navdih iz novih načinov rabe, pripravlja na lansiranje velike ofenzive za elektrifikacijo svojega izbora gospodarskih vozil. Danes je že prisoten na zelo ozko usmerjenih trgih, na primer z modelom Berlingo Electric, v kratkem pa bo začel tržiti še vozilo Jumper Electric (v začetku 2020). Citroën namerava do leta 2021 povečati svojo ponudbo električnih vozil za poklicne uporabnike z izborom kompaktnih furgonov na 100 % električni pogon. S to ponudbo bo poklicnim uporabnikom ponudil vzorno raven udobja, zmerne skupne stroške uporabe, prost dostop do središča mesta, možnost dostave blaga do zadnjega kilometra in pripomogel k razvoju dejavnosti e-poslovanja. V roku dveh let bo znamka vrhunsko strokovno podkovane znamke skupine PSA s področja 100 % električnega pogona izkoristila za izvedenko Jumpy na 100 % električni pogon (tekom leta 2020) in za 100 % električno izvedenko novi Berlingo Van (v letu 2021). Njena strategija za elektrifikacijo bo poleg gospodarskih vozil zajemala tudi modele, namenjene fizičnim osebam. 

Jumpy - prvi model električne ofenzive
Kot zvest predstavnik slogana znamke "Inspired by Pro" je Citroën Jumpy, ki je bil lansiran leta 2016 in do danes prodan že v več kot 135.000 primerkih, nedavno nadgradil svoj izbor, da bi uspel še bolje zadovoljiti pričakovanja poklicnih uporabnikov. Citroën Jumpy, ki se lahko pohvali z vzdržljivostjo in velikimi tovornimi kapacitetami, ponuja uravnovešen izbor 5 izvedenk, med katerimi so 3 nove (Worker, Driver in CityVan), ki so namenjene natanko trem vrstam rabe: gradbišče (privzdignjeno podvozje, zaščitna plošča, povečana dovoljena obremenitev, Grip Control), dolge vožnje (s sistemi za pomoč pri vožnji, namenjeni udobju in varnosti) ali mestna raba (večja okretnost in enostavnejša raba). Z vsemi temi izvedenkami je Citroën Jumpy postal zvesti partner poklicnih uporabnikov z raznolikimi potrebami.

Gospodarsko vozilo v načinu ë-udobje
Citroën želi poklicnim uporabnikom ponuditi konkretne rešitve za mobilnost v urbanih središčih in tudi na podeželskih poteh po zaslugi avtonomije, s katero je možno zagotovo opraviti večino poti, zato bo tekom leta 2020 svoj izbor vozil dopolnil s kompaktnim furgonom na 100 % električni pogon. Izvedenka Jumpy na 100 % električni pogon bo brez kakršnegakoli kompromisa glede zmogljivosti namenjena tistim kupcem, ki iščejo vozno udobje in brezskrbnost za volanom, hkrati pa bo vsakemu podjetniku omogočila opravljati njegovo dejavnost na drugačen način in s skrbnim odnosom do okolja izžarevati pozitivno podobo.

Električna izvedenka Jumpy, zasnovana na večenergijski konstrukcijski osnovi EMP2 skupine PSA, bo na voljo z dvema stopnjama avtonomije, s katerima bo Jumpy ponujal novo raven udobja in ki bosta vsakemu obrtniku zagotovila brezskrbnost.

Zahvaljujoč brezskrbni avtonomiji bo lahko večina poklicnih uporabnikov opravljala svoja vsakodnevna opravila:

  • 200 km po ciklu WLTP pri akumulatorju s kapaciteto 50 kWh,
  • 300 km po ciklu WLTP pri akumulatorju s kapaciteto 75 kWh.
  • Udobje: nič vibracij in hrupa ter izjemno tekoče gibanje.
  • Vozno udobje v električnem načinu po zaslugi nemudoma razpoložljivega navora in nobenega prestavljanja.
  • Brezskrbna uporaba: prost dostop do območij z zakonsko predpisanimi omejitvami glede mejnih vrednosti emisij CO2, ki bo vsakemu obrtniku in/ali dostavljavcu omogočil pripeljati vozilo v neposredno bližino strank.
  • Ista uporabna prostornina tovornega prostora kot pri izvedenkah z motorjem na notranje zgorevanje.
  • Nižji stroški uporabe.

Z letom 2020 namerava Jumpy postati nov vzornik med kompaktnimi furgoni iz segmenta električnih vozil.