Duvenbeck prevzel prvi električni 'mega' vlačilec

S predajo prvega eTGX-a skupini Duvenbeck MAN Truck & Bus postavlja še en mejnik v elektrifikaciji tovornega prometa. Vlačilec eTGX Ultra Low Liner je posebej razvit za potrebe avtomobilske logistike glede nakladalne prostornine in bo v prihodnosti naredil logistiko Volkswagnovih obratov še posebej podnebju prijazno.

MAN eTGX mega Duvenbeck
MAN eTGX mega Duvenbeck | Foto: MAN Truck & Bus

V skladu s pismom o nameri, ki sta ga podpisali obe strani, namerava Duvenbeck do leta 2026 dati v uporabo do 120 električnih tovornjakov MAN eTGX. Duvenbeck bo uporabil tovornjake na različnih območjih regij Ren-Ruhr in držav Beneluksa kot del logistike med tovarnami Volkswagna.

MAN eTGX mega Duvenbeck

Prvi električni mega vlačilec

Ultra Low Liner MAN eTGX je pionir v svojem razredu: z višino sedla le 950 milimetrov, zelo kratko medosno razdaljo 3,75 metra in kljub temu največjo zmogljivostjo baterije ponuja doseg okoli 500 kilometrov. Zaradi tega je popoln za uporabo v avtomobilski logistiki, kjer je največja prostornina prikolic in do tri metre notranje nakladalne višine pomembnejša od teže tovora. Zahvaljujoč modularnemu konceptu baterije z izbiro štirih, petih ali šestih baterijskih sklopov in močjo 449 in 544 KM ga je mogoče optimalno prilagoditi vsaki transportni nalogi.