Duvenbeck prevzel prvi električni 'mega' vlačilec

S predajo prvega eTGX-a skupini Duvenbeck MAN Truck & Bus postavlja še en mejnik v elektrifikaciji tovornega prometa. Vlačilec eTGX Ultra Low Liner je posebej razvit za potrebe avtomobilske logistike glede nakladalne prostornine in bo v prihodnosti naredil logistiko Volkswagnovih obratov še posebej podnebju prijazno.

MAN eTGX mega Duvenbeck
MAN eTGX mega Duvenbeck | Foto: MAN Truck & Bus

V skladu s pismom o nameri, ki sta ga podpisali obe strani, namerava Duvenbeck do leta 2026 dati v uporabo do 120 električnih tovornjakov MAN eTGX. Duvenbeck bo uporabil tovornjake na različnih območjih regij Ren-Ruhr in držav Beneluksa kot del logistike med tovarnami Volkswagna.

MAN eTGX mega Duvenbeck

Prvi električni mega vlačilec

Ultra Low Liner MAN eTGX je pionir v svojem razredu: z višino sedla le 950 milimetrov, zelo kratko medosno razdaljo 3,75 metra in kljub temu največjo zmogljivostjo baterije ponuja doseg okoli 500 kilometrov. Zaradi tega je popoln za uporabo v avtomobilski logistiki, kjer je največja prostornina prikolic in do tri metre notranje nakladalne višine pomembnejša od teže tovora. Zahvaljujoč modularnemu konceptu baterije z izbiro štirih, petih ali šestih baterijskih sklopov in močjo 449 in 544 KM ga je mogoče optimalno prilagoditi vsaki transportni nalogi.

Protected by reCAPTCHA, Google Privacy Policy and Terms of Service apply.