Drugi največji igralec nadaljuje svojo rast v Evropi

DPDgroup je nadaljeval svojo rast v letu 2018 s prihodki v višini 7,3 milijarde EUR, kar predstavlja 30 % prihodkov Skupine La Poste. V letu 2018 je DPDgroup v primerjavi z letom 2017 beležil 8 % rast prodaje.

Drugi največji igralec nadaljuje svojo rast v Evropi
Evropski trg še zmeraj raste, predvsem po zaslugi B2C segmenta v zadnjih nekaj letih.

Ta uspešnost je bila posledica povečanja obsega (+ 7 %) v primerjavi z letom 2017, s čimer se je skupno število paketov dostavljenih po vsem svetu povzpelo na 1,3 milijarde, vključno z rekordnim številom 9 milijonov paketov, dostavljenih na Cyber ponedeljek.

Evropski trg še zmeraj raste, predvsem po zaslugi B2C segmenta v zadnjih nekaj letih. Odstotek komunikacije s končnimi in poslovnimi strankami je na DPDgroup v nenehnem, hibridnem omrežju. V letu 2018 segment komunikacije s poslovnimi strankami še vedno predstavljal kar 59 % obsega poslovanja, medtem ko se je obseg komunikacije do končnih strank v Evropi povečal za 16 %. Prav zaradi tega je v zadnjih nekaj letih DPDgroup vzpostavil ključno pozicijo na evropskem trgu CEP (Courier Express Parcel market), saj je postal druga največja mreža dostave paketov v Evropi. Prva čezmejna cestna mreža v Evropi z lastnim delovanjem v 23-ih državah je poročala o posebno močni rasti prodaje v Belgiji (+ 23 %), na Poljskem (+ 20 %), na Irskem (+ 17 %), na Nizozemskem (+ 16 %), v Franciji in UK (+ 9 %). Kar se tiče dosežkov v DPD Sloveniji, je skupna rast glede števila paketov 16,5 %, rast v domačem prometu 11 % in rast v mednarodnem prometu kar 45 %. V Sloveniji beležimo povečano število paketov v vseh segmentih, kjer smo se na slovenskem trgu dokazali kot pravi strokovnjaki v mednarodni dostavi paketov.

Osredotočanje na kakovost in inovacije storitev

Podjetje DPDgroup še naprej ponuja več vrhunskih storitev ter večjo izbiro in udobje, saj izpolnjuje pričakovanja svojih strank, z nenehnim razvojem naprednih storitev, kot so: „Predict“, z obveščanjem strank o natančnem času dostave njihovega paketa, dostava v vnaprej dogovorjenih terminih s storitvijo "DPD Precise" v Veliki Britaniji, "Chrono Precise" katerega nudi Chronopost France, ter mrežo z več kot 42.000 Pickup točkami po vsej Evropi. Velik doprinos je tudi oktobra 2018 v središču Londona odprto prvo električno skladišče v Združenem kraljestvu. Temu v dokaz je tudi primeri uporabe za dostavo z avtonomnim konceptnim avtomobilom Renault EZ-Pro, da bi postavili temelje za prihodnost last-mile dostave, s partnerstvom z Groupe Renault leta 2018.

Velik poudarek namenjajo tudi nudenju pametnih rešitev za mestno dostavo in izboljšanje vsakdanjega mestnega življenja, tako da strankam ponudijo večjo izbiro dostave in zmanjšamo vpliv na okolje. DPDgroup ima zdaj 43 mikro-skladišč, v 12-ih državah. 

Čezmejna e-trgovina je še vedno gonilna sila rasti

Čezmejni obseg DPDgroup se še naprej povečuje, kar potrjuje vodilni položaj skupine v tem segmentu. Izvozni tokovi skupine DPD so se tako leta 2018 povečali za 14 %. V tem kontekstu je glavni prispevek k čezmejni rasti prav e-trgovina, kar dokazuje tudi E-shopper barometer, raziskava o navadah spletnih nakupovalcev, ki jo je izvedla DPDgroup: leta 2018 je 58 % evropskih e-nakupovalcev povedalo, da so kupili na tuji spletni strani. Približno 65 % jih je opravilo čezmejni nakup znotraj Evrope, 47 % jih je kupilo na kitajski spletni strani in 31 % na spletni strani v ZDA.