Cestni prevoz blagaTop 100 slovenskih prevoznikov v letu 2024
12.12.2025 Pripravili smo pregled stotih največjih prevozniških podjetij v Sloveniji na osnovi javno dostopnih finančnih podatko...
Mercedes-Benz je ob koncu leta 2017 mestu Stuttgart, oziroma mestnemu potniškemu prometu (die Stuttgarter Straßenbahnen AG) predal prvih pet avtobusov Citaro Hybrid. Ti bodo vozili po linijah mestnega prometa, v primerjavi z ostalimi modeli pa privarčujejo do 8,5 odstotkov goriva.

Konec leta 2018 bodo omenjeni avtobusi začeli voziti tudi na posebni, »ekološko sprejemljivejši« liniji, ki bo hitrejša, poimenovali pa so jo X1. Pri Citaru Hybrid se med motorjem in avtomatskim menjalnikom nahaja dodaten elektromotor. Ta ob zmanjševanju hitrosti ali ob zaviranju deluje kot generator in omogoča proces rekuperacije električne energije. Ta se nato kratkotrajno skladišči v kondenzatorjih MHS (Mild Hybrid Storages).
V primeru, da vozilo ponovno pospešuje, pridobiva elektromotor energijo iz kondenzatorjev in s tem pomaga dizelskemu ali plinskemu motorju z dodatnimi 19 KM in 220 Nm navora.
Citaro pa varčuje pri porabi goriva tudi zaradi nameščenega elektrohidravličnega sistema krmiljenja. Ta ne deluje stalno, temveč zgolj takrat, ko voznik premika volanski obroč.