Zverina se poslavlja

Po več kot štirih desetletjih se sedaj že legendarni Mercedes-Benz G poslavlja. Kot prvi tako v pokoj odhaja Mercedesova »najhujša zverina« AMG G65. »G-Wagen«, kot so mu ljubkovalno rekli, je v svoji karieri doživel le manjše kozmetične popravke, ravno pravšnje, da je ostal zadostno svež.

Zverina se poslavlja

V primerjavi z modernimi SUV-ji in križanci je model G verjetno med najbolj surovimi s svojimi tremi zaporami diferenciala in twin turbo V12 motorjem, a obenem tudi šarmanten. In kot se za zaključek spodobi, so pri Mercedes-Benzu ob zaključku proizvodnje G65 predstavili model G65 Final Edition.

Na voljo samo 65 avtomobilov
Proizvodnja je omejena na zgolj 65 avtomobilov. Final Edition model pa seveda ima vse, kar obožujemo pri seriji G. V12 motor z dvema turbinskima polnilnikoma, ki razvije 630 »konjev« in neverjetnih 1000 Nm navora. Ne smemo pa pozabiti, da mora motor premikati skoraj 3 tone jekla in aluminija z aerodinamično obliko bolj podobno kocki kot avtomobilu. Do 100 km/h G65 pospeši v 5.3 sekunde.

Prevladujejo bakreni odtenki
Več kot tretjina vseg G modelov prihaja iz hiše AMG, zato je samoumevno, da je konec proizvodnje G65 potrebno proslaviti. Večina popravkov je kozmetične narave. Zunanjost G65 Final Edition tako krasijo številni dodatki v bakreni barvi, 21-palčna platišča in prav tako vzvratna ogledala v bakreni barvi. Prednje satje za zajem zraka je obkroženo z omenjeno barvo, medtem, ko so stranski pragovi v mat črni barvi, prav tako tudi izpušne cevi. Za te popravke bi lahko dejali, da delujejo malce konzervativnejše, kot dodatki iz kroma, ki smo jih vajeni pri seriji G.

In cena? 
V notranjosti je nappa usnjeno oblazinjenje prejelo rjave šive, karbonski dodatki bakrene odtenke. Zaslediti je moč številne AMG in Final Edition embleme. In sedaj verjetno še najpomembnejši podatek – cena. Za tako opremljeno različico boste morali odšteti »skromnih« 310.233 eur. Ni poceni, vendar kdo pa kupuje modele G ker so poceni?