eActros dostavil pivo in preste
04.10.2024 V Münchnu se je 21. septembra začel Oktoberfest in kot vsako leto je v tem času povpraševanje po pivu še posebej veli...
Proizvajalec iz Torina je na dogodku pred več kot 1.300 partnerji, strankami in mediji v Barceloni predstavil popolnoma prenovljeno ponudbo gospodarskih vozil in storitev.
Iveco je prvič v svoji zgodovini prenovil celotno paleto vozil naenkrat, kar je zahtevalo investicijo v višini milijarde evrov, tudi največjo v zgodovini italijanskega proizvajalca. Ob prenovi vseh modelov je bil predstavljen tudi nov logotip, ki simbolično označuje začetek nove dobe, vsi modeli pa so dobili tudi novo notranjost in digitalne instrumente.
Nova linija vozil Way temelji na zelo uspešni prejšnji ponudbi in prinaša nove napredne funkcije, povečano udobje, nov močan in učinkovit motor xCursor 13, izboljšano aerodinamiko in naprednejši prediktivni tempomat. Povsem nov motor xCursor 13 je za 100 kilogramov lažji, poleg tega pa z 10 odstotkov manjšo porabo ponuja večjo moč, tako da je zdaj najmočnejša različica s 580 KM moči in 2.800 Nm navora. Poleg dizelske je novi xCursor 13 na voljo tudi v plinski različici, ki ima povečan izkoristek, ter ponuja 500 KM in 2.200 Nm navora, Iveco pa pravi, da je pripravljen tudi na uporabo vodika, kjer so zmogljivosti podobne plinskim.
Moč se prenaša prek 12-stopenjskega menjalnika ZF TraXon Gen2 in osi 17xHE Meritor. Vozniku usmerjena kabina S-Way in X-Way AS prinaša popolnoma digitalno 10- ali 12-palčno armaturno ploščo, 7- ali 10-palčni zaslon infotainmenta in opcijski sistem kamer, ki, v primerjavi z običajnimi vzvratnimi ogledali, zaradi zmanjšanega zračnega upora, omogočajo prihranek goriva do 1,5 odstotka.
Ponudbo S-Way so razširili s popolnoma električnim modelom S-eWay, ki je opremljen z 9 baterijskimi moduli in 738 kWh skupne kapacitete baterije. Vozilo ponuja vsaj 500 kilometrov dosega, s polnilno močjo 350 kilovatov pa lahko v 90 minutah napolni 80 odstotkov baterije. Električni vlačilec v konfiguraciji 4x2 poganja električna os z dvema integriranima elektromotorjema (tako imenovana e-os, ki jo je razvilo sestrsko podjetje FPT Industrial), ki zagotavlja 480 kilovatov stalne moči in 1.800 Nm navora. Kratkotrajna največja moč elektromotorja je 840 kilovatov (1.142 KM).
Dizelsko ponudbo za Eurocargo so razširili z novo generacijo 6,7-litrskega motorja Tector 7 CNG (v različicah z 220 KM, 250 KM in 280 KM). Del standardne ponudbe (tako za dizelske kot CNG modele) je 8-stopenjski avtomatski menjalnik ZF8-HP, menjalnik Allison 3000 pa je na voljo kot opcija. Novosti v kabini vključujejo novo digitalno 10-palčno instrumentno ploščo in nov infotainment sistem s 7-palčnim zaslonom na dotik.
Poleg dizelskega pogona je najmanjši model v ponudbi – Daily, na voljo tudi z električnim in CNG pogonom. eDaily je znan po svoji inovativni baterijski modularni tehnologiji, ki omogoča doseg do 400 kilometrov. Četrti baterijski modul, ki poveča skupno kapaciteto na 148 kWh, je zdaj na voljo za modele šasije 72C z NDM 7,2 t in medosno razdaljo 5.100 mm.
V notranjosti je prenovljena armaturna plošča, ki poleg 10,25-palčne digitalne armaturne plošče in 10-palčnega infotainment zaslona prinaša še različne druge funkcije, kot je brezžični polnilec za mobilne naprave. Prioriteta ostaja tudi varnost, zato so v novo paleto vozil vključeni različni napredni sistemi za pomoč voznikom.