Tudi Toyota na gorivne celice

Podjetji Toyota Motor Corporation in Hino Motors sta se dogovorili o skupnem razvoju tovornjaka s pogonom na gorivne celice da bosta nadaljevali s pobudami za njegovo praktično uporabo.

Tudi Toyota na gorivne celice
Prototip tovornjaka temelji na modelu Hino Profia FR1AWHG z nosilnostjo 25 ton, in z dosegom približno 600 km.

Prototip tovornjaka temelji na modelu Hino Profia FR1AWHG z nosilnostjo 25 ton, in z dosegom približno 600 km. Podvozje je zasnovano posebej na namestitev gorivnih celic, in optimirano tako, da se zagotovi zadostna nosilnost. Pogonski sklop je opremljen z dvema Toyotinima sklopoma gorivnih celic, ki sta bila na razvita za Toyotin avtomobil Mirai in vključuje sistem nadzora hibridne tehnologije. Slednjega je razvilo podjetje Hino.

Obe družbi sta se dogovorili tudi o sodelovanju pri reševanju globalnih okoljskih vprašanj. Zadali ste si cilje kot je zmanjšanje emisij CO2 do leta 2050 ter razvoj tehnologije za električna vozila za široko uporabo. Da bi dosegli nadaljnje zmanjšanje emisij CO2, bo potrebno izboljšati okolijsko učinkovitost težkih tovornjakov, ki predstavljajo približno 60 odstotkov vseh emisij CO2 gospodarskih vozil na Japonskem.