Slovenska predstavitev: prenovljeni Ford Ranger

Pri Fordu se z prenovljeno različico Rangerja poslavljajo od 2,2 litrskega pogonskega agregata in uvajajo dovršeni 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue in novi 10-stopenjski samodejni menjalnik. Obenem obljubljajo tudi za do devet odstotkov nižjo porabo goriva.

Slovenska predstavitev: prenovljeni Ford Ranger
Slovenska predstavitev: prenovljeni Ford Ranger

Najzmogljivejši 2-litrski motor v različici Bi-turbo razvije 213 KM in 500 Nm navora, kar je do 13 KM in 30 Nm več kot 3,2-litrski dizelski motor predhodnika. Na zunaj se novi Ranger od predhodnika loči po spremenjenem dizajnu sprednjega odbijača in novi maska pred hladilnikom. Različice z višjo stopnjo opreme so opremljene s ksenonskimi žarometi in dnevnimi lučmi v LED tehnologiji.

Na voljo je v naslednjih različicah:

  • z enojnim turbopolnilnikom s spremenljivo geometrijo, ki razvije 130 KM in 340 Nm navora
  • z enojnim turbopolnilnikom s spremenljivo geometrijo, ki razvije 170 KM in 420 Nm navora
  • s tehnologijo biturbo z visokotlačnim turbopolnilnikom s spremenljivo geometrijo in nizkotlačnim turbopolnilnikom s fiksno geometrijo, ki razvije 213 KM in 500 Nm navora

Motorja s 170- in 213 KM sta na voljo tudi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali v tem razredu najzmogljivejši Fordov 10-stopenjski samodejni menjalnik. Svojo zmogljivost in trpežnost je dokazal tudi v modelih F-150 in novem Mustangu. Na voljo je v izvedbah z enojno, podaljšano in dvojno kabino. Štirikolesni pogon je del serijske opreme, način preklopa med štirikolesnim in dvokolesnim pogonom pa je možen do hitrosti 110 km/h. Za avdio-vizualno izkušnjo je na voljo vmesnik SYNC 3 s podpro za Android Auto in Apple CarPlay.
Za avdio-vizualno izkušnjo je na voljo vmesnik SYNC 3 s podpro za Android Auto in Apple CarPlay.

Številni asistenčni sistemi
Kot prvi v svojem razredu pohvali tudi s serijskim sistemom za preprečevanje trčenja z zaznavanjem pešcev. Prav tako je na voljo tudi aktivna pomoč pri parkiranju, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, aktivni tempomat z opozorilom na nevarnost naleta, parkirni senzorji spredaj in zadaj, vzvratna kamera ter serijski nadzor stabilnosti s preprečevanjem prevračanja in nadzorom zanašanja prikolice. Prvič je na voljo tudi sistem za uporabo brez ključa in z gumbom za zagon Ford Power. Ranger Limited in Wildtrak kot vodilni model v ponudbi nudita tudi zadnjo stranico s preprostim dvigom ‘easy-lift’, katera s to funkcija resnično postala uporabniku prijaznejša. Različice z višjo stopnjo opreme so opremljene s ksenonskimi žarometi in dnevnimi lučmi v LED tehnologiji.

Ne ustraši se še tako zahtevnega terena
Ford Ranger omogoča brodenje čez do 800 mm globoko vodo (največ v svojem segmentu), z 230 mm odmikom od tal pa marsikateri teren ne bo ostal neprevozen. K temu pripomore tudi 29-stopinjski vstopni in 21-stopinjski izstopni. Za seboj lahko vleče do 3500 kg, medtem ko nosilnost znaša do 1180 kg.Ranger Limited in Wildtrak kot vodilni model v ponudbi nudita tudi zadnjo stranico s preprostim dvigom ‘easy-lift’, katera s to funkcija resnično postala uporabniku prijaznejša.

Leta 2018 je Ford v Evropi zabeležil rekordno prodajo Rangerjev – prodali so 51.500 vozil ali dobrih 15 odstotkov več kot leta 2017. V drugi polovici leta 2019 bo kupcem, ki iščejo še več adrenalina pri vožnji, na voljo tudi v oddelku Ford Performance razviti novi Ranger Raptor – najtrpežnejši in najzmogljivejši Ranger doslej.

Fotogalerija