Širitev direktnega železniškega transporta zbirnih pošiljk

Logistično podjetje trenutno ponuja 40 železniških povezav za transport polnih zabojnikov in 15 železniških povezav za transport zbirnih pošiljk, vključno z nedavno uvedenimi novimi neposrednimi povezavami med Kitajsko in Evropo. Železniške storitve podjetja cargo-partner uporablja vse več strank po vsem svetu.

Širitev direktnega železniškega transporta zbirnih pošiljk
Pred kratkim je podjetje uvedlo še neposredne železniške prevoze zbirnikov s Kitajske do ključnih vhodnih točk v srednji Evropi, od koder se oskrbujejo številne destinacije v Avstriji, na Češkem, Madžarskem, v Romuniji, Bolgariji, na Slovaškem, v Sloveniji, na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini in Srbiji.

»Nova svilna pot je že dolgo resničnost. V prihodnosti bo postala še pomembnejša - ne le za pošiljke z vzhoda na zahod, ampak tudi obratno," ocenjuje Stefan Krauter, generalni direktor podjetja cargo-partner, ki že več kot pol desetletja organizira prevoz polnih zabojnikov in zbirnikov med Azijo in Evropo. Pri tem opažajo nenehno rast količin tovora in porast novih relacij.

Železniške storitve transporta polnih zabojnikov (FCL) med Evropo in Azijo
V segmentu transporta polnih zabojnikov (FCL) mednarodni ponudnik prevozov in info-logistike trenutno ponuja 40 tedenskih železniških povezav med Evropo in Azijo. Poleg tradicionalnih postajališč, kot sta kot sta Duisburg in Hamburg v Nemčiji, se zdaj lahko uvoz v Evropo usmeri tudi prek Malaszewicze v Avstrijo, Češko, Madžarsko in Slovaško in nazaj. Povezovanje železniških in cestnih prevozov z vsemi državami v južni in vzhodni Evropi zagotavlja popolno pokritost te regije, v kateri se podjetje cargo-partner uvršča med vodilne logistične ponudnike, še posebno na področju letalskih, pomorskih in cestnih prevozov.


Neposredni prevoz zbirnikov (LCL) v številne evropske države
Na področju prevoza zbirnih pošiljk (LCL) cargo-partner vsak teden prek železnice odpošlje 15 zbirnikov iz Shenzhena, Shanghaia in Tianjina do Varšave. Pred kratkim je podjetje uvedlo še neposredne železniške prevoze zbirnikov s Kitajske do ključnih vhodnih točk v srednji Evropi, od koder se oskrbujejo številne destinacije v Avstriji, na Češkem, Madžarskem, v Romuniji, Bolgariji, na Slovaškem, v Sloveniji, na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini in Srbiji. Pri tem sta s Kitajske zagotovljena dva odhoda na teden. Poleg tega so portfelj železniških storitev razširili še s tedenskimi prevozi zbirnikov od Hamburga do Kitajske, pri čemer se tovor pobira po vsej Evropi ter nato distribuira po celi Kitajski. Uvedli so še eno železniško povezavo za transport zabirnikov od Kitajske do Duisburga, z nadaljnjo distribucijo v Nemčiji, Belgiji, na Nizozemskem, v Italiji in Franciji. Zahvaljujoč neposrednemu prevozu brez pretovarjanja, podjetje cargo-partner pri transportu zbirnikov zagotavlja hitrejši tranzitni čas ter se izogne tveganju poškodb pri raztovarjanju in ponovnem natovarjanju tovora.

Strokovno znanje s številnimi prednostmi
Ob dejstvu, da je železniški transport do 50 % hitrejši od ladijskega ter do 60 % stroškovno učinkovitejši od letalskega transporta, ni presenetljivo, da vse več strank podjetja cargo-partner odloča za tovrtstno alternativo. Hkrati je tu še ekološka komponenta - nizek izpust CO₂. Cargo-partner v okviru storitev železniškega prevoza omogoča tudi distribucijo do vrat in skladiščenje z različnimi storitvami dodane vrednosti, kot so polnjenje, razkladanje, paletiranje in zavarovanje zabojnikov, kot tudi celovito podporo in izkušnje pri carinjenju v Evropi in na Kitajskem. Sodobna orodja za sledenje pošiljk zagotavljajo popolno preglednost v celotni dobavni verigi.