Pri Prigu predstavili novo generacijo hladilnih naprav Thermo King

Podjetje Prigo d.o.o., generalni zastopnik za prodajo in servis Thermo King hladilnih agregatov, je v svojih prostorih pripravilo slovensko predstavitev nove generacije hladilnih agregatov Thermo King Advancer.

img20200917182957
Štefan Pristavec, Mario Oswald in Štefan Lotrič - produktni vodja Thermo King.

Slednje odlikuje popolnoma prilagodljivi načinom pretoka zraka, odličen izkoristek goriva, posledično se znižajo tudi lastništva. Zradi vseh teh lastnostni predstavlja Advancer novo generacijo hladilnih naprav za priklopnike.

Podjetje Thermo King, eno izmed vodilnih na področju rešitev za temperaturni nadzor blaga, je predstavilo nov koncept hladilnih naprav za priklopnike Advancer. Ta je na voljo v treh različicah, in sicer kot A-360, A-400 in A-500. Ponuja popolnoma novo oblikovalsko zasnovo, obenem pa postavlja nove standarde na področju zmogljivosti, nadzora temperature in povezljivosti voznega parka.

Operativno preizkušanje hladilnih enot na terenu ter primerjalni preizkusi s predhodnikom in drugimi vodilnimi hladilnimi enotami so pokazali, da je delovanje Advancerja za do 40 odstotkov hitrejše in do 30 odstotkov varčnejše v primerjavi s tržnim povprečjem.

Ne samo v laboratorijih, tudi na terenu 

Preizkusne enote so prevozile več kot milijon kilometrov po različnih podnebnih pasovih in naštele na desetine tisoč obratovalnih ur, tako v dizelskem kot tudi električnem načinu vožnje. Razvite so bile v sodelovanju z uporabniki, tako da nova zasnova hladilnih naprave vključuje tako pričakovanja kupcev, ki so bila že od samega začetka vključena in upoštevana pri zasnovi, kot tudi desetletja znanja in izkušenj podjetja Thermo King. Posledično Advancer vključuje edinstvene funkcije, ki se celovito in uspešno spopadajo s širokim razponom operativnih in finančnih izzivov, vključno s:

•        popolnoma prilagodljiv pretok zraka, ki ga je mogoče regulirati za vsak transport in tovor posebej, in je neodvisen od hitrosti motorja hladilne enote;

•        neprimerljiva učinkovitost rabe električne energije in pogonskega goriva, kar prispeva k nižjemu odtisu CO2. Motorji imajo do 50 odstotki manj emisij od največjih dovoljenih v skladu z aktualnimi emisijskimi standardi NRMM Stage V;

•        elektronski nadzor hitrosti motorja na enotah A-400 in A-500 – to sta prvi enoti na trgu, ki omogočata popoln pregled nad količino in porabo goriva. Podatki o porabi goriva so zabeleženi, prikazani in dostopni na daljavo prek telematike;

•        nižji stroški vzdrževanja in izboljšano vzdrževanje v primerjavi s predhodnikom zaradi senzorjev, ki nudijo boljši vpogled v delovanje motorja, nadzor nad gorivom, stanjem akumulatorja in zmogljivosti drugih ključnih komponent;

•        prilagodljive zmogljivosti napajanja;

•        nadzor nad voznim parkom (telematika) je del serijske opreme, Advancer pa je prva enota, pri kateri je to že všteto v nabavno ceno (velja za prvi dve leti od nakupa).

Celoten dogodek je zaključilo druženje v prijetni družbi, seveda z upoštevanjem vseh aktualnih priporočil NIJZ.

Fotogalerija