Prenovljeni Hyundai XCIENT

Hyundai je predstavil novi tovornjak XCIENT, prenovljeno različico modela XCIENT Pro iz leta 2019. Čeprav je kabina v osnovi ostala enaka, so obsežne spremembe poskrbele za skoraj nov model tovornjaka.

Hyundai Xcient 2025
Hyundai Xcient 2025 | Foto: Hyundai

Najbolj opazna je nova oblika z masko hladilnika v obliki črke V, kromiranimi obrobami, LED žarometi, preoblikovanim aluminijastim emblemom in kamerami namesto ogledal. Segmentirani LED žarometi so narejeni po vzoru potniških modelov znamke, poleg LED žarometov in dnevnih luči pa so na voljo tudi luči za osvetlitev ovinkov.

Hyundai Xcient 2025

Kompaktna širokokotna kamera nadomešča običajna vzvratna ogledala, kar znatno zmanjša zračni upor, opremljena pa je z avtomatskim sledenjem prikolice pri zavijanju. Ogrevana kamera zagotavlja dobro vidljivost v dežju, snegu in ponoči ter učinkovito odpravlja mrtve kote med vožnjo. Znatno je izboljšala aerodinamiko, Hyundai pa trdi, da se je skupna učinkovitost povečala za 4,9 odstotka.

Hyundai Xcient 2025

Notranjost ima 12,3-palčno digitalno instrumentno ploščo, infotainment sistem in sistem ccNC naslednje generacije za boljšo integracijo. Sistem omogoča tudi brezžične nadgradnje programske opreme preko GSM omrežja. Aktivni servo volan ponuja dva načina delovanja, 'Udobje' in 'Stabilnost', kar omogoča lažje krmiljenje pri nizkih hitrostih in stabilnejšo vožnjo pri visokih hitrostih.

Hyundai Xcient 2025

Poleg mehanskega je na voljo tudi možnost vgradnje polnega zračnega vzmetenja. Hyundai je izboljšal varnostne funkcije z dodajanjem sistema za preprečevanje čelnega trčenja z zaznavanjem pešcev in kolesarjev, opozorilom na čelno trčenje, opozorilom na bočno trčenje in inteligentnimi žarometi. Drugi pripomočki za voznika vključujejo vstop brez ključa in električno parkirno zavoro.

Hyundai Xcient 2025

Za pogon sta na voljo dva 6-valjna motorja, s prostornino 10 in 12,7 litra. Manjši motor ima dve različici moči, s 350 KM in 1.400 Nm ter 430 KM in 2.100 Nm, večji pa ponuja 520 KM in 2.350 Nm ali 540 KM in 2.850 Nm. Vodikovi različici uporabljata dva modula gorivnih celic z močjo 90 kW vsak (skupaj 180 kW), medtem ko je največja moč elektromotorja 350 kW. Poleg tega je vgrajena baterija s kapaciteto 72 kWh, ki služi za shranjevanje energije med rekuperacijo ali kot zaloga dodatne moči pri največji obremenitvi motorja.

Hyundai Xcient 2025

Fotogalerija

Protected by reCAPTCHA, Google Privacy Policy and Terms of Service apply.