Poklon legendarnemu TurboStarju

Iveco je predstavil posebno izdajo tovornjaka, ki je v preteklosti že pisala zgodovino. Njihov legendarni TurboStar iz osemdesetih let je tako dobil moderno reinkarnacijo.

iveco-turbostar-s-way-1

Ikonski TurboStar, takrat poznan tudi kot eden izmed najnaprednejših, najudobnejših in najmočnejših tovornjakov, ima zdaj znova priložnost, da pusti svojo sled v industriji transporta. Takratna prodajna uspešnica je bila ponos in veselje ne le znamke Iveco, temveč tudi vseh tistih, ki so jo vozili.

Tovornjak TurboStar je bil v osemdesetih letih izbira več kot 50 tisoč prevoznikov. S svojim 420-konjskim V8 motorjem je navdušil številne, k njegovi nepozabnosti sta prispevala njegovo udobje in premijska izdelava. Aktualna reinkarnacija modela pa je bila ustvarjena, da bi stranke znova spomnila na bogato dediščino in povrnila nostalgijo v kombinaciji z naprednimi tehnologijami, ki jih ponuja aktualni Iveco S-Way.

Poganja ga zmogljivi Cursor 13

Iveco S-Way TurboStar Special Edition poganja motor Cursor 13, ki razvije 570 KM. Ponaša se s podvozjem, ki je bilo popolnoma preoblikovano in izdelano za robustnost in vsestranskost, 12-stopenjskim avtomatskim menjalnikom HI-Tronix, zgornjim in stranskim zračnim difuzorjem, žarometi v polni LED-tehniki, sistemi za oceno sloga vožnje in podporo za ohranjanje pozornosti voznika, vgrajenim sistemom za nadzor tlaka v pnevmatikah (TPMS) in samodejno regulirano klimatsko napravo.


Poleg tega ponuja tudi napredne povezljivosti, ki vključujejo informacijsko-razvedrilni sistem s satelitsko navigacijo in Iveco Driver Pal, 4G povezovalnim modulom in Iveco Hi-Cruise. Dizajn iz osemdesetih let prejšnjega stoletja je bil posodobljen v koraku s časom, in sicer z uporabo dvobarvne kombinacije rdeče in kovinsko sive barve, po kateri je bil TurboStar poznan. Uporabljene so bile tudi klasične Iveco barve iz tega obdobja (rumena, rdeča in modra), ki še dodatno poudarjajo obliko modela Iveco S-Way.

Sodobna interpretacija 

Pri Ivecu niso zapostavili »vintage« pridiha iz originalnega TurboStarja, saj je ta prisoten tudi v notranjosti tovornjaka in je posodobljen s sodobno interpretacijo. Sedeži so oblazinjeni v žamet, enak material, uporabljen pri originalnem TurboStarju, elegantna rdeča se popolnoma ujema z barvno shemo zunanjosti, na robu sedežev pa so svetlo sivi šivi. Dodatki na armaturni plošči obujajo spomine na originalni logotip, ki je izvezen na sedežih, blazinah in vzmetnici, viden pa je tudi v satenasto-kromiranem videzu predalnika na sovoznikovi strani.

Leta 1982 so prototipi TurboStar vozili svoje prve kroge na stezi IVECO v Markbronnu (Ulm, Nemčija), na Finskem (Ivalo) in na progi v Nardòju (Lecce, Italija). Kot naslednik serije Iveco Turbo je bil TurboStar leta 1984 v Strasbourgu idealno vozilo za prevoz na dolge razdalje s popolnoma preoblikovanim podvozjem. Kabina je bila že takrat osredotočena na udobje voznika in ni skrivala premijskih materialov, ki so bili uporabljeni pri izdelavi.

 

Fotogalerija