Hibridni pogon za linijski avtobus

Potem ko je Iveco Bus pred dobrim letom dni na sejmu FIAA 2022 predstavil hibridni avtobus z nizkopodnim vstopom Crossway Low Entry Hybrid, sedaj ponudbo hibridnega pogona širi tudi na klasično linijsko izvedbo Crosswayja standardne višine.

Iveco Crossway Hybrid
Iveco Crossway Hybrid | Foto: Iveco Bus

Crossway Hybrid, ki je na voljo v treh dolžinah: 10,8, 12 in 13 metrov ter v dveh različicah notranje zasnove Pop in Line, širi ponudbo najbolj uspešnega Ivecovega avtobusa – proizvedenih je bilo že več kot 65 tisoč enot. Njegovi glavni aduti so dobra potniška kapaciteta, prostoren prtljažni prostor in ugodni skupni stroški lastništva, ki se bodo s hibridno izvedbo še zmanjšali.

 Iveco Crossway Hybrid

Preprosta in učinkovita rešitev

Hibridna tehnologija, ki jo ponuja Iveco Bus, je na voljo s samodejnim menjalnikom Voith DIWA NXT v kombinaciji z zmogljivim rekuperacijskim elektromotorjem s 35 kilovati moči. Elektromotor deluje kot zaganjalnik in generator za rekuperacijo kinetične energije, nabrane med fazami pojemka in zaviranja, pridobljena energija pa se shranjuje v visokoenergijsko baterijo LTO (napetosti 48 voltov), nameščeno na zadnjem delu strehe. Elektromotor podpira dizelski motor Cursor 9 med fazami speljevanja z mesta.

S temi lastnostmi novi Crossway Hybrid omogoča velike prihranke pri porabi goriva v primerjavi s standardno različico brez hibridnega modula. Poleg tega ta nova hibridna rešitev, v kombinaciji z uporabo obnovljivih goriv, dodatno zmanjša emisije CO2.

 

Posodobljen zunanji videz

Linijski avtobusi Crossway so bili deležni tudi posodobitve zunanjega videza. Prejeli so povsem novo – sodobnejšo prednjo masko, z novimi žarometi, ki jih že poznamo iz Ivecovega tovornega programa in so na voljo tudi v LED-izvedbi.

Poleg oblikovne posodobitve so v serijsko opremo vključeni še novi asistenčni in varnostni sistemi, tako da avtobusi izpolnjujejo vse zahteve, ki jih prinaša nova evropska uredba o splošni varnosti (GSR), ki bo stopila v veljavo letošnjega julija.

Iveco Crossway Hybrid

Široka izbira modelov

Z dodatkom nove hibridne izvedbe Crossway Hybrid družina linijskih avtobusov sedaj ponuja številne izvedbe in izbor različnih pogonskih možnosti, ki vse izpolnjujejo normo Euro 6e:

  • Crossway Pop & Line, dolžine 10,8, 12 in 13, združljiv z XTL, opremljen z dizelskim motorjem Tector 7 ali Cursor 9
  • Crossway CNG Pop & Line, dolžine 12 in 13 metrov, združljiv z biometanom, opremljen s plinskim motorjem CNG Cursor 9
  • Crossway CNG Hybrid Pop & Line, dolžine 12 in 13 metrov, združljiv z biometanom, opremljen s plinskim motorjem CNG Cursor 9
  • Crossway B100 Pop & Line, dolžine 10,8, 12 in 13 metrov, opremljen z motorjem Tector 7 združljivim z gorivom HVO.

Hibridne izvedbe bodo, tako kot tudi druge izvedbe Crosswayja, proizvajali v tovarni Iveco Bus v mestu Vysoké Myto na Češkem. Novi model je že na voljo za naročila, medtem ko so prve dobave predvidene prihodnjega julija.

Fotogalerija

Protected by reCAPTCHA, Google Privacy Policy and Terms of Service apply.